Toevoegen op msn zonder reden. Vaag kind!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:29

Dat is pas poedersuiker ja, want ooit had ik iemand toegevoegd en ik dacht dat het wel kon omdat zij vaak naar me mailde via Bokt. En later op msn bleek dat zij een hij was, toen dacht oik hee wat raar en bekeek het nog eens, maar nee hij bleek homo te zijn, wat ik niet erg vond natuurlijk maare hij poraatte alsof hij een meisje was en praate over jongens net als meisjes. Meisjes die over bedriegen praat ensow, zo praatte hij ook. Toen vond ik het echt raar worden. Toen ik hem vroeg hoe oud hij was zei ie 14 en op de andere keertje zei ie 19 erg vaag dus. Dus dat betekent voor mij, dahaag , blokkere.

Summer , here I come !!!


Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:33

Ja als het egt BrEeZaH-sLeTjEs die zoo lief zijn. Dan wordt het, doei doei doei doei

Summer , here I come !!!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:44

Jahe, met sommie bokkers is het egt esellig!

Summer , here I come !!!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:00

Sani schreef:
hahahah

wat een domme dozen *LOL*:))

Helemaal mee eens Haha!

Summer , here I come !!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, _San87_, Amazonbot, Cerosa, DieL_Zor, Facebook, herr_balou, JudithO, Kimberly520, lanouska, LiDi, moeshie, nonnekee, Reyndir, Suusw en 195 bezoekers