Wie heeft een product-tip? Ik heb te veel Douglas-bonnen!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 18:25

Urban Decay nagellak...erg makkelijk om te gebruiken, allemaal flitsende kleurtjes en je bent zo door je f300,- heen... Knipoog Of lipgloss van Versace...als ze nog hebben; de lipgloss met glittertjes er doorheen is erg mooi en niet ordinair of opvallend...het is niet zo dat je de glitters ziet zitten, heel subtiel. Enne...luchtjes kan je er toch nooit teveel van hebben... Schijnheilig Of anders lekkere douche/badschuim van hetzelfde merk als je favoriete luchtje(s).



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 20:15

Tsss...Frank toch...je voelt het verschil wel degelijk hoor! Vind ik toch wel heel belangrijk, make up die je niet voelt zitten alsof je per ongeluk de cement mix hebt gepakt... Haha! Niet dat ik heel erg veel kan oordelen, want ik gebruik bijna geen make up, maar als ik het gebruik dan alleen goede producren hoor... Schijnheilig Maar goed...ze hebben ook toilettassen ed...of anders koop je vast een paar flessen zonnebrand (zag ik laatst staan bij Douglas Haha! ), dan moet je jezelf alleen nog even een lekkere zonvakantie kado doen want hier heb je daar weinig aan natuurlijk... Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnoukS_, dieseltje09, Googlebot, hagelslag, IASCrawler, Imhrien, luuntje, MerleSimone, moonsparkle, sasja0705, zuperzmoker en 59 bezoekers