Hoe nu verder?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 13:55

Vandaag precies 14 dagen geleden rond deze tijd is mijn broertje verongelukt. Sindsdien is mijn leven niet meer wat het was.
Ik ben een klein meisje geworden in het lijf van een 28 jarige vrouw.
Zo kwetsbaar en bang. Durf niet te denken aan wat is geweest of wat komt want dat maakt me zo verdietig.
Sinds die dag heb ik ook niet meer gewerkt en zit thuis. Slaap uit en hang op debank. Gelukkig heb ik Mable want door haar moet ik toch de deur uit. Daar zijn veel meiden die met me meeleven en naar me luisteren als ik wil praten.
Maar op mijn werk zal dat heel anders zijn, dat is een serieue wereld daar worden dingen van je verwacht, half 9 achter je pc, productievitijd, klantvriendelijkheid en dat kan ik volgens mij nog helemaal niet...
Ik wil niet al verder, ik wil hem niet vergeten.......
Maar ik weer dat het toch moet.... is er iemande die me kan vertellen hoe dat moet?

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 17:52

Huisarts?is dat niet erg drastisch?
Ik heb contact gehad mijn werk ze laten de keus aan mij. Als alles goed gaat ga ik maandag een ochtend werken.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, DJZ, Facebook, IASCrawler, Jolynne, kaatje89, silvericathy, YandexBot en 137 bezoekers