gedroomd over mijn ex???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

gedroomd over mijn ex???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 08:20

Ik werd vanmorgen wakker en voelde me zo raar.
Ik vroeg me (nog lekker suf) af hoe dat kwam, toen ik wat wakkerder werd, wist ikhet Bloos!
Ik had gedroomd over mijn ex (ik zie hem nog wel eens)
Maar waarom? ik heb al bijna 4 jaar een leuke vriend en het gaat redelijk goed.
Alleen ik vindt mijn ex wel zo'n lekker ventje Vingers aflikken Ik heb hem nooit helemaal vergeten,ookal heb ik het zelf (8 jaar geleden) uitgemaakt omdat ik vondt dat er teweinig in zat,te weinig spanning en ik zag me niet over (toen) 3 jaar samenwonen met hem.
Maar ikhoop toch nog elke keer als ikin de buurd van zijn huis kom dat ikhem nog even zie.

Is dit normaal???

Wie heeft dit ook?

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 08:25

volgens mij ligt t aan t weer vannacht ook (positief) gedroomd over mijn ex die ik niet meer zie en heb t zelf uitgemaakt omdat t gewoon niet liep maar ik ben al 6 jr getrouwd(oeps)

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 08:26

zou het normaal zijn dan? om te dromen over je ex? Lachen

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 08:28

ik hoop t (anders zijn we dus niet normaal.....)

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 08:29

ook ik hoop soms stiekum m tegen te komen met welk doel weet ik nog steeds niet want als we elkaar tegenkomen praten we ff "hoegaat t goed fijn ...einde gesprek"misschien is t omdat t nooit echt afgesloten is geweest?? en dat zal er ook wel nooit van komen(bij mij dan)(niet met ruzie uitelkaar en daarna ook geen contact meer......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 08:40

Ik heb eergisteren over mijn eerste vriendje gedroomd, duurde even toen ik wakker werd dat ik besefte dat ik toch echt 6 jaar ouder was en getrouwd was en kinderen heb....Lachen

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 08:44

gelukkig ben niet de enige

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 08:48

Is niet raar hoor. Je ex heeft een belangrijke rol gespeeld in je leven, en soms gebeurt er iets waardoor je ineens herinnert wordt aan iets uit die tijd, waardoor je daar spontaan van kan gaan dromen. Positief of negatief.
Ik droom eigenlijk uitsluitend wel eens negatief over mijn ex voor Dick, maar dat was ook niet zo'n heel positieve relatie Haha!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 08:49

Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft.Ik ben bijna 16 jaar getrouwd en het vriendje waar ik nog wel eens over droom is van 29!!!jaar geleden.Trouwens best leuk zo even terug in de tijd

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 08:56

nickyu schreef:
ook ik hoop soms stiekum m tegen te komen met welk doel weet ik nog steeds niet want als we elkaar tegenkomen praten we ff "hoegaat t goed fijn ...einde gesprek"misschien is t omdat t nooit echt afgesloten is geweest?? en dat zal er ook wel nooit van komen(bij mij dan)(niet met ruzie uitelkaar en daarna ook geen contact meer......


ja,dat herken ik ook wel.
even tegenkomen, praatje maken en weer verder lopen.
vreemd eigenlijk, ik heb het best goed nu.
misschien idd omdat het nooit echt afgesloten is.
en ik denk dat dat ook wel een beetje klopt.
we hebben ook geen ruzie gehad ofzo.
Ik heb later nog wel een keer iets met hem gehad (2 weken ofzo ) en ik weet eigenlijk niet waarom.
Hij is leuk om te zien,maar er zat niks in.

Maar die droom was zo raar,
ikzag mijn ex en keek de hele tijd naar hem terwijlmijn vriend naast me stond Verward
wat zou dit betekenen, of moet ik er niet zo over nadenken?

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 08:59

Sonja schreef:
Is niet raar hoor. Je ex heeft een belangrijke rol gespeeld in je leven, en soms gebeurt er iets waardoor je ineens herinnert wordt aan iets uit die tijd, waardoor je daar spontaan van kan gaan dromen. Positief of negatief.
Ik droom eigenlijk uitsluitend wel eens negatief over mijn ex voor Dick, maar dat was ook niet zo'n heel positieve relatie Haha!


ja,hij heeft eigenlijk nu iker zo over nadenk best een grote rol gespeeld in mijn leven.
misschien is het daarom wel
heb trouwens nog nooit negatief over hem gedroomd