wat te doen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

wat te doen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 11:30

Heb lang getwijfelt of ik het hier op zou zetten maar moet echt ff mn verhaal kwijt want weet nie meer wak moet doen..
Ik heb in februari met het uitgaan een kei leuke jongen uit eindhoven leren kennen klikte gelijk goed..Een week erna was het carnaval dus ik samen met een vriendin daar wezen stappen we werden door zijn vriend opgehaalt van het station(mijn vriendin was gek op hem)en gingen erges de kroeg in evenlater kwam tommie eindelijk ook eens(ik had de keer daarvoor nog niet met hem gezoent)en kreeg gelijk een kus.Vantevoren hadden we via msn afgesproken dat we daar ook wel konden blijven slapen dus na het uitgaan zijn ik en mn vriendin daar ook blijven slapen.Dag erna weer naar huis..merkte dak m toch wel erg leuk vond dus beetje heen en weer gesmst en veelafgsproken,was steeds kei gezellig en hij was kei lief enzo.Totdat ie tentames had die had ie helemaal verknalt en dat kwAm volges hem omdat we elkaar teveel zagen(1/2 x per week)dus vanaf die week issie wat afstand gaan nemen.Ik heb m verteld dak kei gek op m ben en hij was ook wel gek op mij maar wou nog even geen relatie omdat de afstand tussen oss en eindhoven een uur met de trein is..
Ook werk ik 38uur en zit 1 dag op school,hijzit 4dagen op school en moet veel werken en fitnist ook noges 5 dagen in de week dus moeten alles plannen om elkaar te zien..
Nu hoor ik de laatste tijd ineens veel minder van hem dus vroeg hem ernaar waarom dat was,Nou dat was omdat hij niet wou dat school en trainen er onder zouden lijden en hij was minder gek op me aant worden merkte ie..Ik had het wel beetje gemerkt de laatste paar x dat ik bij hem was..wassie minder lief enzo..
Maar nu was ik vandeweek weer bij hem en wassie ineens weer super lief en de hele tijd willen knuffelen enzo..Dus snap er niet veel meer van!
Ik heb het er veel met mn vriendin over want tussen haar en zn beste vriend gaat het steeds beter,en ik word gewoon steeds onzekerder door alles!Ze had het er dus met martin over gehad en die zei dat tommie echt wel gek op me is(wist ie zeker)maar gewoon nie wil dat school en trainen eronder lijd.Da snap ik ook wel..maar er valt toch altijd wel wat te regelen dat het er nie onder lijd lijkt mij..
Voel me echt klote hierdoor vroeger ging ik van de 1 naar de ander eigelijk nooit echt super verliefd geweest maar bij hem heb ik echt het gevoel heb wil k voor de rest van mn leven(jaja klinkt stom)..
Alsk bij hem ben voel k me zo goed en alsk dan weer met de trein terug ga mis k m alweer..En dan benk thuis hoor ik ineens kei weinig van hem dan zit ik echt in een dip..zit de laatste tijd echt vaak in een dip!
Van de ene kant denk ik ik kap er gewoon mee,maar van de andere kant kan k m nie missen!Ik heb er zon goed gevoel over dus kan en wil t nog nie opgeven!Iemand tips want volges zn vriend issie echt wel kei gek op me en das best te merken alsk bij hem ben..Maarja k word hier zo onzeker van!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:40

Ik vind dit al niet gezond klinken hoor...Als je echt van plan bent een langdurige relatie met hem te hebben, is dit een hele slechte basis..Zo lezen komt het ook niet echt van zijn kant en als hij een uurtje reizen al te ver vindt,zou ik er niet veel vertrouwen in hebben.
Ik denk dat je beter verdiend dan dit en zou er ook geen tijd meer in steken..Het moet wel van 2 kanten komen en zeg nou zelf,als het nĂș al zo gaat Verward
Bespaar je zelf een hoop ellende en kap er mee...
Ik weet dat het vanaf mijn kant heel gemakkelijk praten is en dat het in het 'echt' erg moeilijk is...
Sterkte en succes met je beslissing!

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:44

Ik ben t met Kelly eens. Als hij t er niet eens voor over heeft om een uur te reizen, zou t voor mij al ophouden.
En elkaar teveel zien als je elkaar 1 tot 2 keer per week ziet? Verward Sorry maar ik vind dat erg weinig.
Toen ik net een relatie had, woonden we ook zo'n anderhalf uur met de trein bij elkaar vandaan. En we zagen elkaar zo'n 3-4 keer per week, ondanks de afstand.

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 11:51

Dit is zo moeilijk..Hij komt ook wel afentoe naar me toe maar omdat we alles moeten plannen inverband met werk en school enzo is da zo moeilijk allemaal..want als hij bijv pas om 9uur klaar is met werken kan ie om 10uur in oss zijn..maar als ik dan sochtends om 9uur weer moet werken schiet het ook niet echt op..En hij had echt flink zn tentames verkloot vorige periode omdat ie zegt ie alleen maar aan mij kon denken.Ik denk zo vaak ik kap er gewoon mee maar dan issie zo lief alsk m weer zie en dan wil k da toch weer niet..

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:56

Dat hij zijn tentamens verpruts ligt toch echt aan hem zelf hoor...Altijd makkelijk om de schuld op een ander af te schuiven..
Sorry,vind dit nu niet klinken als een leuke relatie Knipoog

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:07

het lijkt alsof hij jou aan het lijntje houdt,
begrijp me niet verkeerd,
mijn vriend woont 150 kilometer verder weg,en wij hebben al langer dan een jaar een relatie,
het is plannen,maar als je echt om elkaar geeft dan lukt het makkelijk !

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:58

Waarom wordt er direct negatief gereageerd over die jongen?
Kan het nu eens niet gewoon zijn dat hij z'n studie echt op de eerste plaats wil stellen? Ik vind het zo abnormaal niet van hem hoor... Jullie kennen elkaar nog niet zo erg lang en een studie is ook erg belangrijk...

Er wordt dan wel geroepen van 'als je belangrijk genoeg voor hem bent kan die reistijd hem niet schelen', maar 2u tijd op een dag is ook niet weinig en dan tel je de uren samenzijn er nog niet bij. Ik vind het verstandig dat hij z'n studie voorop wil stellen, dat is een belangrijk iets om verder te raken in het leven...

En een studie blijft niet eeuwig duren, dus mits een goed gesprek over hoe het verder moet en of er een eventuele langdurige relatie inzit, lijkt het me dat jullie er samen wel uit kunnen komen en ook een periode van elkaar wat minder zien tijdens schoolperiodes en elkaar wat meer zien tijdens vakantieperiodes kunnen overbruggen.

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:05

Ik snap hoe je je voelt, ik denk dat het het beste is om het er met hem eens over te hebben! Want met wat ik nu gelezen heb, denk ik niet dat hij van jou weet hoe je je voelt zo onzeker enzo erover. Heb het er met hem over en praat het uit! Als dan blijkt dat het hem idd niet zoveel doet of hij het niet ziet zitten zou ik als ik jou was het 'afkappen' Hier heb je nix aan, raak je onzeker van enzo en als hij aangegeven heeft dat het nix kan worden...
Maar als hij laat blijken dat hij het wel ziet zitten, alleen wel tijd voor zichzelf en zn vrienden enzo wilt houden zou ik ervoor gaan! Dan komt het allemaal vast wel goed!
succes!!

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 00:48

Ik heb het er al welles met hem over gehad en hij vind dat ie op dit moment een meisje niet de aandacht kan geven die ze verdiend van een jongen die dr vriend is..vanwege school enzo.Hij is wel echt gek op me zegt ie en weet dat ik me er gouw onzeker over voel..maaar dat is nerges voor nodig volges hem!Het hangt ook 110 precent van mij af of ik ermee door wil gaan zegt ie als het aan hem ligt gaat het zo door en zien we wel hoe t loopt..

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 10:29

Ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik m gewoon ff nix laat horen kijken of ie dan uit zich zelf wat laat horen..heb nu al 3 dagen nix gehoord alleen op msn succes(had wedstrijd)maar heb zelf ook helemaal nix laten horen(smste m eerst5 x per dag en belde m nog welles)ben benieuwd offie nog wat laat horen..mn vriendin zat gister met hem op msn en hij vroeg of zij nog wat van me had gehoord dus zij mooi meelullen nee heb suus ook nie meer gesproken!volges haar vond ie t wel erg en zou ie nog bellen vandaag dus ben benieuwd!Ga me nie meer door hem klote laten voelen!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 10:56

goed zo OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:27

Wat ik niet snap, is dat hij niet z'n school en hobby voor mag laten gaan. Maar o wee als een vriendje hier een keertje vindt dat hij boven het paard moet gaan...... Haha!

Maar wel verstandig MT, even afwachten of het van zijn kant net zo heftig is.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:36

Ik zou inderdaad even afwachten of hij contact op neemt. Ik vind het op zich ook niet raar dat hij school even boven alles stelt (sommige mensen zouden dat iets meer moeten doen) maar voor jou is dat vervelend. Zeker als het je aan het twijfelen brengt. Als hij echt zijn school even heel erg belangrijk vind dan komt jou tijd nog wel, ja twijfelt er blijkbaar aan of dat echt zo is... Praat hier met hem over en maak er goede afspraken over. Op hem wachten is niet erg (vervelend voor nu, maar daar zul je straks alleen profijt van hebben) maar je moet wel zeker weten dat hij er straks ook is. Je moet hier met heb gewoon over praten en afspraken over maken. Op deze manier die je jezelf alleen maar pijn. Als jij er 100% zeker van bent dat hij echt druk is met school en dat hij echt gek op je is, dan is het al veel minder erg om hem niet te zien.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:38

Sonja schreef:
Wat ik niet snap, is dat hij niet z'n school en hobby voor mag laten gaan. Maar o wee als een vriendje hier een keertje vindt dat hij boven het paard moet gaan...... Haha!

Maar wel verstandig MT, even afwachten of het van zijn kant net zo heftig is.


Idd Sonja, heb ik even terug ook al gezegd dat ik het doodnormaal vind dat hij z'n studies e.d. voor wil laten gaan... Getuigt toch alleen maar van een dosis gezond verstand, niet?

Het is natuurlijk niet leuk als jij meer bij hem wil zijn en meer tijd in de relatie steken dan mogelijk is omdat hij ook de tijd nodig heeft voor zijn studie en het daardoor rustig aan wil doen en niet te hard van stapel lopen... Maar zoals ik nog al zei: een studie duurt geen eeuwigheid dus meer tijd voor elkaar komt er nog wel.

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 14:09

goed zo! ondertussen al wat gehoord??

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 18:58

Nee nog nix van hem gehoord...k heb donderdag een extra dagje vrij dus hoop dat k m dan kan zien..maar alsk voor die tijd nix van m hoor denk k dak m maar uit mn koppie ga zetten..?Nu ga k vaka alsk me klote voel ff lekker op mn paardje naar buiten heb k toch nog beetje t gevoel dat er iemand blij met me is..

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:08

Heel verstandig datje ff niets van je laat horen ... Laat het nu maar van zijn kant afkomen .. Als hij echt zo gek op je is dan zou hij wel contact met je opnemen .. Veel sterkte meid !!