De hoefsmid en de euro... wat vinden jullie hier nou van???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 23:25

Ik had het pas grappig met onze smid...zal het verhaal ff uitleggen. Ik betaalde voor Jurga beslaan rondom f140,-. In het nieuwe jaar heeft hij Jurga opnieuw beslagen... 75 Euro. Ik ging later omrekenen, kwam er dus achter dat het f165,- kostte, zo ineens.... twintig gulden erbovenop dus!!!! Echt heel veel! En dat zonder aankondiging dat ie zou verhogen. ik had dus op het briefje met zijn nieuwe prijzen die ie op het prikbord had gehangen geschreven dat ik het erg grappig vond dat er zonder aankondiging zomaar twintig gulden bovenop kwam. GRRRRR.... had ik erachter gezet haha. Mijn stalgenoten vonden het ook belachelijk, maar okee.
Mijn vader dus vandaag menles gehad, komt thuis en vertelt mij dat er een ijzer aflag, hij had de hoefsmid gebeld om hem er weer onder te leggen. Ik zit dus vanmiddag thuis...gaat mijn mobiel af. De hoefsmid. die was op stal om het ijzer eronder te slaan, waar ie lag. Op mijn kast dus. Vraagt ie aan mij of ik dat op het briefje had gezet.... EHm..... ja dus. Hij moest ergens wel lachen denk ik. Maar ja, toen hij belde dat hij opstal was, dacht ik meteen K U T het briefje hangt er nog... Bloos Bloos Bloos!!!! Stond ik ff voor banketstaaf! Maar goed, de smid had dus de smoes dat ie nooit iemand zag op onze stal. HELLO, prikbord!!!! En toen ik zei dat ie ook had kunnen mailen had ie weer de smoes dat ie er vier minuten over deed om één woord te typen... jaja.
Het is dat het zo'n goede vent is en dat ie ook altijd komt als je erom vraagt... maar twintig gulden erbovenop????? Ik ben het er niet mee eens. Boos! Boos! Boos! Boos!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Butterfly, ComscoreBot, Dancyy, DotBot, Ghazella, GrapeshotBot, ista, lissssan, marjor, Mirranda, Momo94, pinto_1, Rije, YandexBot, Yentaah, YvonneV en 26 bezoekers