Rock werchter

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Rock werchter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 22:34

Wie gaat er hier naar rock wechter?? Ik ga er heen heb een combi ticket word echt zalig OK dan!
Alleen ik en mijn nicht hebben een kaart de mensen waarmee we mee gingen hebben er nog geen dus als er iemand soms aan 2 combi tickets kan geraken (lijkt me heel mooilijk maar je weet nooit he Knipoog ) laat je me maar iets weten.

Vraag me ook af wat jullie mee nemen en wat je zeker op een festival niet mag vergeten mee tenemen (is mijn eerste keer Knipoog )

SarahJ

Berichten: 796
Geregistreerd: 15-05-03
Woonplaats: Erps-Kwerps, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 22:58

Voor Werchter zou ik toch op regenkleren voorzien, het kan daar soms lelijk doen, en da wordt dan éne grote modderpoel (gezien op tv, niet zelf meegemaakt Tong uitsteken )

Blijf je ook camperen?

Zelf ga ik niet, was wel van plan te gaan - maar ben dan toch van gedacht veranderd (waarom weet ik eigenlijk niet).
Trouwens, als de wind meezit, hoor ik alles tot in onze tuin - ik hou gewoon een minifestivalletje in onzen hof !

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:02

Wie komen er daar eigenlijk?
Ik ga al naar wacken en dynamo Schijnheilig dus ik heb geen geld meer over denk ik...
Want ze zeuren ook al of ik mee ga naar Graspop.
(ik weet het,ik heb het moeilijk Knipoog Haha! )
Veel plezier daar trouwens

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 23:27

jep ik blijf camperen
maar bij werchter valt het weer meestal toch mee Pukkelpop daar is het pas een echte modderpoel geweest verleden jaar

en ik heb effe geen zin om over tetypen wie allemaal komt kijk maar es op http://www.rockwerchter.be/

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:19

Dit wordt de eerste keer dat ik helemaal niet naar Werchter ga, vroeger ging ik dikwijls het hele weekend en de laatste jaren een dagje ofzo. Maar nu heb ik er geen zin meer in, de ouderdom wsch hé Knipoog

Maar soit, wat zeker meenemen:

- Regenkleding
- Een plastic zeil om op te zitten en onder te schuilen als ’t regent (minimaal een vuilniszak)
- Zonnecrème
- Oordopjes (zowel voor op de wei (muziek staat soms heeeel hard) als voor wanneer je een poging wil doen om te slapen op de camping)

En het weer valt soms mee met Werchter maar niet meestal!

Veel plezier Lachen

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:35

goede wandelschoenen. De laatste keer dat ik er was bleken de verste campings wel een aantal kilometers lopen! Haha!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 15:44

voor de mensen die al eens naar werchter geweest zijn:
wat namen jullie mee om te eten of tedrinken???
Ik ben vanplan om zo een gasvuurke (of hoe dat ding ook heet) mee tenemen wat soep, spagetie en saus, pannekoek deeg (waar ge zo alleen de melk nog bij moet doen) vege worstjes voor hotdog, wat boterhamme
en drank : paar plastic flessen water en dan ook nog wodka redbull en pasoa in van die plastic flessen doen.
en dat allemaal over 2 koelboxen verdelen maar hoe houd ge dat het beeste koud

sommige zeggen onder uw tent een gat graven voor uw koelbox (ga wel een ketting en een slot om de koelbox doen maar bang dat ze er dan nog gewoon mee gaan welglopen om het ergens open tebreken)

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:49

ik ben naar lowlands en waldrock geweest en het is ontzetten handig om gewoon brood en spul voor erop mee te nemen(geen plakjes kaas! gaan smelten) ook moet je ranja meenemen, heb je altijd drinken bij de hand. Ik weet niet of het zo handig is om een gasstelletje mee te nemen, vaak mag dat niet ivm brand.... zou ik nog even informeren

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 15:53

dat wat ik hier in huis heb (kom niet op de naam maar word altijd door campeerders gebruikt) mag wel op de camping je mag alleen geen open vuren maken enz Knipoog

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 15:59

oke heb er iets over gevonden op de site van werchter

Gasflessen
Alleen campinggas (in de kleine blauwe gasflessen, voor éénmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in caravans en campers zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden.


voor mij dus geen probleem heb dus die kleine blauwe gasflessen OK dan!

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:20

heey
ik ga wss ook de 4dagen Haha!
maar ik heb dan wel gratis tickets van een vriendin!! dat zijn dan zo van die medwerkersbandjes en daar kan je langs een andere ingang mee binnen enzo Tong uitsteken

vorig jaar ben ik maar 1dage geweest dus ben toen niet blijven slapen.
maar het is daar altijd super gezellig en leuk Haha!

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:27

ik zou eigenlijk naar rock am ring in duitsland gaan maar dat gaat niet omdat we geen vervoer hebben, maar op werchter komt ongeveer hetzelfde (+ Korn!!) dus dan gaan we denk ik daarheen, maar dat weet ik nog niet zeker, het is wel zaker dat we naar Dour (ook in belgie) gaan Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:29

mijn vriendje gaat erheen Verdrietig ikke niet !! is niets voor mij !!
en ik kan ook niet want mijn merrie is dan uitgeteld !

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:31

O ik ga voor dit jaar eigenlijk een keertje niet en naar graspop (heb niet genoeg geld voor beide) maar ja slot op je tent en je koelbox doen en goed op je spullen letten gewoon en zoveel aan eten en drinken meenemen als kan en als het niet mag leg je het in de auto en haal je het later op....

Cynnie_21
Berichten: 333
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:32

Jaja, ik heb mn tickets ook al binnen!! (voor 4 dagen Haha!)

Mensen die nu nog willen gaan hebben denk ik best wel pech... voor vier dagen dan... want die tickets zijn allang uitverkocht..

Of je moet het ervoor over hebben om er 3 keer zoveel voor te betalen... maar dat lijkt me sterk Lachen

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:32

wilde dit jaar gaan, maar zo te lezen ben ik alweer te laat voor de tickets... ik ga misschien hier naar Roskilde, dat lijkt me nog grootser... de line-up is niet verkeerd... alleen moet je wel naar denemarken....

edit: spelfouten..
Laatst bijgewerkt door martijn op 11-05-04 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:33

annefloor schreef:
O ik ga voor dit jaar eigenlijk een keertje niet en naar graspop (heb niet genoeg geld voor beide) maar ja slot op je tent en je koelbox doen en goed op je spullen letten gewoon en zoveel aan eten en drinken meenemen als kan en als het niet mag leg je het in de auto en haal je het later op....


is het zo erg? Vorig jaar op lowlands geen last van gehad... lag niet veel aan waarde in de tent, maar toch...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:55

De tickets zijn toch al uitverkocht IcePrincess? Voordat ik me bedacht dat dat ook weer eens zou zijn, waren alle tickets al verkocht...

Maar tips... euhm... Haha! Geen bezwaar hebben tegen niet slapen, en stinkende tentgenoten... *LOL* Maar jij heel veel plezier!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 23:55

annefloor schreef:
O ik ga voor dit jaar eigenlijk een keertje niet en naar graspop (heb niet genoeg geld voor beide) maar ja slot op je tent en je koelbox doen en goed op je spullen letten gewoon en zoveel aan eten en drinken meenemen als kan en als het niet mag leg je het in de auto en haal je het later op....


ja op de tent die ook geen slot laat er gewoon geen wardevolle spullen in liggen (gsm, geld)
want meestal als er een slot op je tent zit denken ze dat er iets wardevals in zit pakken ze een mens en snijden ze je tent open (en dat risco wil ik niet nemen Knipoog ) maar zal nog wel zien Lachen op de koelbox komt zeker en vast een slot!!!

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 02:44

uitverkocht? dat wist ik niet?! wist nieteens dat de verkoop al begonnen was (iemand anders regeld altijd de kaarten, ik ga altijd met een grote groep)

dat is balen Boos! , kun je wel dagkaarten kopen? dan ga ik gewoon 1 dagje, ik ga toch maar voor 1 band Tong uitsteken , Dour gaan we heen omdat het goedkoop is Nagelbijten / Gniffelen (50 euro voor 4 dagen )

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 07:37

Het enige dat nog niet uitverkocht is, zijn de dagtickets voor donderdag...