Hond doet raar!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Hond doet raar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 15:12

Hij is niet ziek ofzo hoor! Maar mijn hond heeft 1 bakje waar water en harde brokjes ingaan (2 aan elkaar dus) en 1 zwaar stenen potje voor als hij eens van die malse troep krijgt! Natuurlijk is hij helemaal gek van die vieze brokken in gelei, maar hij krijgt dat niet elke dag.

Nu vond ik vanmorgen dat stenen potje in zijn mand, dus ik gewoon terggezet. Nu zit ik te eten, komt hij met dat potje in zijn mond aangewandel en zet het neer voor me en dat doet hij zo teken met zijn poot van: 'en ik?' Verward

En dan dat zielige kopje erbij! Hij is echt zooooo erg! Ik moet bijna boos worden op mijn vrienden en kennissen omdat hij het altijd voor elkaar krijgt om alles te krijgen en te mogen wat van mij niet mag. Zelfs degenen die geen dierenliefhebbers zijn.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:16

Hihihi... ik zou ook zo gevoelig zijn voor een lief dierensmoeltje... laat staan als het gepaard gaat met zo'n slimme actie als het voerbakje zelf maar komen brengen. Schattig! Maar ik ga alleen bij mijn eigen dieren overstag, bij die van een ander is dat niet aan mij om daar ana to te geven... maar eerlijk is eerlijk, je hond is best slim! Tong uitsteken

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 15:24

ja, natuurlijk vond ik het dan weer zo zielig dat ik hem maar een beetje van die troep heb gegeven! niet zo slim van me, want nu gaat hij waarschijnlijk de hele dag met dat bakje achter me aan lopen! Schijnheilig

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:52

arme jij, zo gechanteerd worden door je hond Haha! Slim dier is t!
Ik zou er ook niet tegen kunnen als mijn beest dat zou doen dus ben blij dat ie dat niet doet Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:54

Ach gos, ik zou t gewoon echt negeren (mijn kat doet dat ook Verward) en dan gaat t wel over.. ( en dan ook echt niemand hem iets geven )

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:55

Haha sorry is eigenlijk niet leuk. Je hond is dus aan het bedelen! Een dier krijgt bij mij niks als ze aan het bedelen zijn, ze krijgen alleen wanneer ik het geef anders krijg je dus idd dat hij heel de tijd achter je aan gaat lopen!

Okej om etenstijd zeuren ze ook wel maar dat is anders... Niet dat ze op een willekeurig tijdsstip gaan zeuren dan krijgen ze lekker niks daar ben ik dus echt hard in Lachen

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 16:02

jee ja.. me kat begint om half 5 al zeiken dat hij eten wil, soms wel 4 uur .. hij krijgt zo om half 6 of iets later zijn eten.. eerder, nou daar denken we niet eens aan Knipoog

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 16:08

Haha moonchloe dat ken ik Haha!
Mijne zeurt ook vaak al om half 4 terwijl hij altijd om half 5 eten krijgt maar mooi dat hij het niet eerder krijgt hoor, hij zeurt maar een eind weg! Als hij honger heeft dan gaat ie maar wat vangen Nagelbijten / Gniffelen