studie en werk.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 20:06

Ten, wat versta jij onder organisatieadviseur. Ik werk voor mezelf en mijn opdrachten zou je ook zo kunnen noemen maar ik vind het een vage term. Omscholing toto organisatieadviseur is ook niet echt mogelijk volgens mij. Talent, ervaring opdoen en natuurlijk af en toe vakgerichte cursussen (verandermanagement, presentatie, gesprekstechnieken, procesmanagement etc).
Ik heb rechten gedaan en doe er niets mee, was ook geen bewuste keuze. Ik heb die studie echer wel nodig om binnen te komen, het bewijst zogezegd je opleidingsniveau. Is onzin maar zo werkt het wel in mijn branche (verzekeringswereld). Wat vind je leuk om te doen? Dat is belangrijk! Doe wat je leuk vindt en wordt erg gelukkig!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl



Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 10:17

Hoi,

Accoutnmanager bij een verzekeringsmaatschappij hoge werkdruk??? Nou nee, het is wel zo dat er vaak een hoge werkvoorraad is maar de sfeer is over het algemeen vrij relaxt hoor. Je zit vaak met veel mensen op een afdeling en voelt je dus niet in je eentje verantwoordelijk voor die grote stapel.

Wat betreft het trainingen geven. Waarom solliciteer je niet gewoon een keer bij een trainingsinstituut. Beetje bluffen over je didactische vaardigheden. Je krijgt vaak een uitstekende opleiding.
Krauthammer International vind ik de beste in Nederlandd, maar bijvoorbeeld Schouten & Nelissen is ook goed.
Misschien hebben ze een internetsite, ga daar 'ns kijken! Succes!
Als je iets in de verzekerinsgwereld wilt gaan doen en wilt iets vragen dan help ik natuurlijk graag.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, agee, AmberG, Anoukjuuuhh, Arlette1991, cam, DayDream21, fohadie, JesdaJinn, Kirrietje, kreekie, leonietje, Liselot, Majestic-12, Mrskiwi, ola42, pinto_1, Renkle, Saaams, Summerfly, Unoo, Zunzuncito en 64 bezoekers