gezeik over een plasje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:31

Lijkt me ook een beetje overdreven, als ze nou tegen een mooie brievenbus of auto had geplast was het wat anders geweest, maar gewoon op de stoep net voor een hegje? Nee, zie het probleem ook niet.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:32

faye schreef:
Honden horen toch in de goot? Knipoog

Nou, niet de honden hoor Haha!
Liever wel hun behoefte, alleen hebben wij bij ons in de straat niet eens een stoep dus wordt het voor ons al lastiger.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 09:12

Je hebt daar wel een punt Faye, maar als je het concreet bekijkt had die mevrouw al beter een andere toon aan kunnen slaan:
“Meneer, zou u uw hondje de volgende keer ergens anders willen laten plassen? Mijn hegje is op dit moment 1 groot plasverzamelpunt en ik vind dat niet zo fris.”

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 10:49

Romkabouter schreef:
Wat is het verschil tussen een brievenbus, een auto of een hegje Verward

Alle keren is het van iemand anders waar je hond tegen aan plast. Laat je hond uit op je eigen erf of neem geen hond als dat niet kan. Of laat het hondje dan op zijn minst tegen je eigen hegje aan plassen.

Goed, de toon van de vrouw kon vriendelijker, maar waarschijnlijk ergert ze zich er al tijden aan en betrapte ze nu iemand op heterdaad. Als je dan vriendelijk reageert heb je een sterke ruggegraat Lachen

Het hondje deed het op de stoep, het is tenslote een teefje.
Daarbij maakte ik uit de tekst van Desiree op dat het hier ging om een 'ongelukje' en dat het hondje het normaal op een andere plek doet. Moet je zo'n hondje dan dragen tot het bewuste perkje, of er een kurk in stoppen? Ik kan me best voorstellen dat je je dan omdraait en die vrouw negeert, ik laat me op die manier ook niet aanspreken.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:29

Desiree"]
[quote="Lovely schreef:
Rom heeft ook wel gelijk, want desiree kent mij ook helemaal niet persoonlijk. Gelukkig wordt ik nooit nageroepen of -gescholden, ik geef daar weinig reden toe, kennelijk.

Ik zie hoe jij hier op bokt reageert, dat zegt mij genoeg. het feit dat je altijd hulp krijgt van vriendje SP zegt mij ook genoeg.
[/quote]
Dat slaat ook weer nergens op
Lovje en ik zijn ook vriendjes, maar ik ben het nu toch ook niet met haar eens Tong uitsteken *LOL*
Als iemand de ander steunt is dat wellicht omdat ze het met elkaar eens zijn, daar staan een vriendschap buiten.
Laatst bijgewerkt door ibikus op 10-05-04 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:38

Desiree schreef:
Onderweg op de hoek van een huis plaste ze bij een hegje.

Gewoon op straat dus, voor het hegje.
Dus niet in de tuin en ook niet tegen het hegje aan.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:42

Lovely schreef:
Jij laat je hondjes heus niet hun behoefte doen in andermans tuin, dacht ik??

Nope, en dat deed de vriend van Desiree ook niet.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:53

Lovely schreef:
Maar wel dichtbij genoeg om die mevrouw kwaad te maken.

Blijkbaar,
en daarom dus de discussie; lag dat aan de vriend van Desiree die even niet zat op te letten, of aan die vrouw die hem op een aanvallende manier er op aan sprak.
Eén ding is zeker, ik zou ook schouder ophalend weglopen.

(Maar dat deed ik ook toen ik werd aangesproken door iemand toen mijn hond langs ons eigen pad tussen de weilanden door zijn behoefte deed... De beste man stapte regelmatig over het hek heen en dan trapte hij wel eens in iets. Toen ik dat tegen mijn vader zei schoot die gelijk uit zijn slof en was in staat om hem te verbieden over dat hek te stappen (hij heeft geen recht van overpad))


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, GrapeshotBot, Hootje, LiDi, Mutsie93, nano, Pferdchen, pjer, PlukenKrul, VosjeN, xxxmh en 62 bezoekers

cron