ik weet niet wat ik moet doen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
welshpony
Berichten: 35
Geregistreerd: 17-04-04

ik weet niet wat ik moet doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 12:19

hoi ik heb een vriendin ik noem dr sabrina. die had een pony die ze niet terug kreeg toen ze weg wilden waar ze stond.omdat ze de huur niet had afbetaald. tegen mij zij ze dat dat niet waar was. dus die pony was door verkocht aan iemand anders ik kon die persoon ik noem dr hier wel lieke.
en ik wist ook waar die pony stond (toen lieke hem had gekocht). en dei sabrina dei kon iik al heel lang . en toen evenlater zag ik lieke met dei pony rijden, en ik had verteld tegen sabrina dat ik die pony zag lopen(niet waar ik hem zag lopen). waarop die sabrina antwooden waar. dus ik zij waar ik hem zag lopen (hij saat daartoch niet in de buurd). dus sabrina zij als ik dr op mijn pony zie sla ik dr eraf. dus ik kwam lieke tegen en ze zij dat ze een vriendin heeft op de nieuwe stal waar sabrina staat, en dat ze een keer met die pony daar heen zou gaan(en ik kwam dr acher dat die sabrina dus inderdaat niet de huur had betaald ,dat ze daarom de pony niet mee kreeg). waarop ik tegen lieke zij van als je dat doet slaat ze je van die pony af!! dus die lieke had die sabrina gebeld en had gezecht wat horde ik ga je me van me pony af slaan, en ze zij dat ze dat van mij had.en die sabrina zij dat dat niet waar was!! Boos! en toen had die lieke tegen andere gezecht een echte bits ik noem dr sandra van dat ik loop te stoken tussen sabrina en die lieke. dus die sandra is nu kwaad op me en zet nog meer mensen tegen me op. dus nou willen die sandra en nog een 1 me inmekaar gaan slaan Blauw oog !! maar ik weet niet wat ik nu moet doen .
dus mijn vraag is wat zouden jullie hier aan doen?

alvast bedankt.
Laatst bijgewerkt door welshpony op 08-05-04 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:23

het probleem ligt bij jou, je had niet zo moeten roddelen over iedereen 'zij zegt dit over jou' 'zij zegt dat over jou' laat ze het lekker zelf uitzoeken.

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:33

lekker iedereen in z'n eigen sop laten gaarkoken.
en het even rustig aankijken.
nu alleen nof horen zien en zwijgen.

maar veel van je verhaal begrijp ik ook niet echt Scheve mond

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:35

TongeR schreef:
maar veel van je verhaal begrijp ik ook niet echt Scheve mond


Inderdaad. Sorry, maar kan je even al je verhaal nalezen en je spellingsfouten eruit halen. Want ik ben bij de 5e regel al gestopt, omdat ik het amper vertaald en gesnapt kreeg.

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:38

Vonnie84"]
[quote="TongeR schreef:
maar veel van je verhaal begrijp ik ook niet echt Scheve mond


Inderdaad. Sorry, maar kan je even al je verhaal nalezen en je spellingsfouten eruit halen. Want ik ben bij de 5e regel al gestopt, omdat ik het amper vertaald en gesnapt kreeg.
[/quote]

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:58

ik dacht dat dit meisje zo ongeveer 11 jaar is.
meer enters en punten en komma's en spelfouten zou idd handig zijn.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 13:19

Gewoon niet meer mee bemoeien, laat ze het lekker uitzoeken.

En inderdaad voortaan spaties, hoofdletters en leestekens gebruiken.

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 13:30

Ik snap ook niet veel van het verhaal. Maar volgens mij is het bij meiden van jullie leeftijd het probleem ( ik schat zo'n 11-14 jaar), dat jullie niet zo veel moeten roddelen en kletsen over elkaar. Eigen schuld dus!

Romeo_haffie
Berichten: 671
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:29

zeg nu weet ik wie jij ben welsh pony maar ff over iets anders nicky is echt wel mooi je kanzeggen wat je wil maar aan nicky is nix mis en het kan zijn dat dit ook aan je zelf lag je had nix moeten zeggeh had er niks aan de hand geweest dus misschien eigen schuld dikke buld hahahaha

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:42

Het is inderdaad niet leuk om te roddelen, maar misschien dat dit meisje hier iets van leert. Buiten dat vind ik het best onbeschoft van shettipower om er maar een hapje bij te doen. k'Vraag me af of jij het leuk zou vinden als je gedreigt wordt?
Inderdaad lekker in d'er eigen sop gaar koken en nergens mee bemoeien. Het is meestal zo dat jij dan de gebeten hond bent.
Buiten dat zou ik die meiden geen vrienden kunnen noemen.

Romeo_haffie
Berichten: 671
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:46

diamondcheckers welsh pony is een van me beste vriendinne ik wacht op reactie van haar kijken wat ze zegt ik zit er gewoon te jennen

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:49

Oh, sorry! Ik wist eventjes niet wat te denken. Sorry hoor!

Romeo_haffie
Berichten: 671
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:50

maakt niet kon jij ook nie weten tog groetjes

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:55

Hoe laat is het daar nu? heb je een pb'tje gestuurd maar ik heb nog niets gehoord!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 11:36

tja niet roddelen das het enige antwoord hierop. Verder zeg ik niks.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:57

Ik snap er niet zo heel veel van eigenlijk. Maar wat ik wel weet. Gewoon porberen te niet teveel te roddelen. Want dan word het alleen maar erger..

welshpony
Berichten: 35
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 21:33

Ja okay bedankt. Maar voor de genen die het wel snappen jullie zouden het toch ook wel zeggen tegen je vriendin als je krijgt te horen dat ze van haar pony woord afgeslagen Verward ?? Maar ik heb hier wel wat van geleerd ik hou de volgende keer me mond Lips are sealed. En dan heb ik geen problemen meer!!

En ps is me spelling nu wel goed?? Haha!

groetjes

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 22:36

Omdat de kwestie inmiddels min of meer is opgelost en het zéker niet de bedoeling is om hier "elkaar te jennen" , doe ik hier een slotje op.

Als jullie ruzie of problemen met elkaar hebben, los dat dan samen op, maar niet hier open en bloot op bokt >;)