Niet aan afspraak houden; wat zou je doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wat zouden jullie doen ?

Zeggen waar het op staat en weer een kans geven
20 (100%)

Totaal aantal stemmen: 20



Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 17:03

Ik heb ook zo'n soortgelijk probleem. Ik heb een paardje geregeld voor het nichtje van mijn man. Zij zou de verantwoordelijkheid geheel op zich nemen (met hulp van mij natuurlijk). Ze moet 'm zelf rijden, zelf voeren etc, etc. Ik betaal het voer en de afspraak was dat ze de andere 3 paardjes van mij ook zou voeren. Nou zei ze maandag dat ze het laatste beetje voer op had gebruikt. Dus ik haal dinsdag weer nieuw voer. Dinsdagavond heb ik haar niet gezien en heb zelf de paardjes gevoerd. Woensdag idem dito. En gisteren komt ze weer vrolijk opdagen (ze woont naast me Verward ) dus ik naar buiten. Waar was je dinsdag en woensdag? En ik krijg vervolgens de ene smoes na de andere. Dus ik heb gezegd dat er geen smoesjes voor zijn en als het weer gebeurd, dat d'r paardje maar weer terug moet naar waar het vandaan kwam. Nou had ik van d'r broertje wel gehoord dat ze niet naar buiten mocht, omdat ze ziek was. En dat kan natuurlijk best, maar ze had me best even een belletje kunnen geven dat ze niet naar buiten mocht bla, bla... En dan voer ik de paarden wel.
Dus ik zou ze 1 kans geven en als ze het weer doen, dan vliegen ze eruit zonder pardon. Afspraak is afspraak. In mijn geval zou ze dus haar paardje kwijt zijn.
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Axxy, C_estmoi, Char_elle, Danseresje, dazai, Gwenvd, Maliboe, ManonGrr, Miss_Mii21, Noukie123, Pieneappel, Sandyislief, Sarah_Elise, vaxie, XxMariellexX, YandexBot en 185 bezoekers