Wie heeft ook in zon situatie gezeten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reality
Berichten: 7
Geregistreerd: 26-04-04

Wie heeft ook in zon situatie gezeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 19:58

Ik weet niet goed hoe ik dit allemaal moet zeggen. Allereerst sorry dat ik dit alweer onder mijn schaduwaccount doe maar ik durf het gewoon niet onder mijn echt naam te zetten omdat ik niet wil overkomen als een aandachttrekker of een zielepiet ofzo.
Maargoed, ik zie het dus helemaal niet meer zitten. Er zijn vroeger zoveel dingen gebeurd en er zijn nu nog steeds heel veel dingen aan de gang waar ik gewoon niet meer tegen kan. Het stomme: ik durf niet eens te vertellen waar het om gaat, draai er maar gewoon omheen. Verdrietig
Maar ik zie het leven dus echt niet meer zitten. Ik kan niet meer. Wie heeft er in zo’n situatie gezeten?

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:01

ik heb zelf denk ik zon situtatie gezeten .
ookal schaam je je ervoor ofzo ik denk dan toch wel dat je met iemadn moet gaan praten die je ook vertrouwd.
je zult zien dat dan wel oplucht.
voor je je problemen hoef je je echt niet te schamen hoor,en als je er niet over praat/probeert ze op te lossen zul je ze altijd blijven houden.

veel succes ermee

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:27

Hulp zoeken Knipoog Hier kom je niet alleen uit, ik weet niet wat er allemaal aan de hand is maar als je het leven niet meer ziet zitten zul je echt professionele hulp moeten hebben. Ook ik spreek uit ervaring helaas. Heel veel sterkte...

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:40

ken dat maar al te goed.... jammergenoeg... alleen kom je er niet uit hoor! als je er wat aan wilt doen zou ik een afspraak bij de huisarts maken die helpt je dan wel verder. veel succes en het is nix om je voor te schamen hoor!!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:57

Ik heb ook in zo een situatie gezeten.
Als mensen mij vroegen wat er was, antwoordde ik dat er niets was (lekker origineel Schijnheilig )
Ook zag ik niets meer zitten. Ik kon op een gegeven moment ook niet meer werken, zo depri was ik.
Ik heb me er helaas zelf er uit moeten slaan, maar ik vind het jammer dat ik het alleen heb gedaan. Je hebt toch wel steun van je familie en vrienden nodig.

Mijn advies: zoek iemand op die je kan vertrouwen, desnoods professioneel.

Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:16

Je hebt je eerste stap al gezet je bent hulp gaan vragen op bokt.nl...

Probeer eens met je moeder mentor(ik weet niet hoe oud ge bent) wij hebben een vertrouwens groep op school heel handig ...

Maar je kan ook het probleem opzoeken en dan kijken wat je eraan kan doen, en geniet van je leven .. ik zeg altijd maar al zou het huis instorten .. nou jah geen huis meer maar de paarden leven nog wel ...

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:55

idd,je eerste stap is al gezet!
ik ken dit gelukkig niet!!
maar ik kan wel goed luisteren/lezen ,dus stort je hart uit,al is het beetje bij beetje!!

Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:08

idd je mag mij ook een pb mailtje of wat dan ook sturen ik wil best naar je luisteren en het geheim houden ...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 23:44

Ik weet niet in welke situatie je zit en wat er allemala gebeurt is.
Maar heb zelf wel ene periode gehad waarin ik het allemaal niet meer zag zitten, teveel dingen waren gebeurt en teveel dingen hadden en hebben nog steeds invloed op mij en mijn leven.

Ik weet niet wat er met jou is, als je je hart een keer wilt luchten mag je me wel PBen.
Praten, schrijven what ever helpt....en dan kunnen mensen jou pas helpen.

Naar mijn idee gebeuren er ene heleboel dingen in je leven met een doel....wat jij kan leren en doen vanuit de dingen die je meegemaakt hebt.
OMdat de meeste van dat soort dingen gewoon ronduit klote zijn kan je je heel erg rot gaan voelen...praat er over met andere, geef het een plekje en kijk wat je kan doen voor jezelf en anderen met het gebeurde.

Zo kan je van iets negatiefs met de tijd iets positiefs maken.

Klinkt makkelijk he?
Is heel erg moeilijk Knipoog

Sterkte meid, en als je je verhaal kwijt wilt weet je waar de PB knop zit Ach gut

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 00:19

Wat Sily zegt over dat alles een doel heeft daar kan ik mij helemaal in vinden. Nu lijkt dat natuurlijk helemaal niet zo...
Maar doordat mij bepaalde dingen overkomen zijn heb ik nu ook een heleboel dingen die ik anders niet gehad zou hebben. Ik ben er bijvoorbeeld op het VWO door blijven zitten, waardoor ik een andere opleiding heb gekozen, waar ik Michiel (al bijna 4 jaar mijn vriend) heb ontmoet. En doordat ik bleef zitten kwam ik in contact met iemand waardoor ik weer ben gaan paardrijden. En alle 'levenslessen' die ik heb geleerd kan ik nu gewoon erg goed gebruiken en ik ken mezelf nu door en door.
Ik probeer overal een zo positief mogelijk wending te geven; oké er is vanalles gebeurd en daar kun je niets aan veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je er zelf mee omgaat! En dat kan zoveel verschil maken! Jij gaat er nu al anders mee om door ermee naar buiten te komen, bedenk wat en wie jij nodig hebt om uit de put te komen. En bedenk ook; psychologen zijn er niet voor gekke mensen, maar juist voor mensen die zo slim zijn iets aan hun problemen te doen!!
Pb=ok

Reality
Berichten: 7
Geregistreerd: 26-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 07:51

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties en pb'tjes. Verdrietig Als het me lukt om het allemaal op papier te zetten zal ik het misschien pbén. Lachen