Vraagje over Pinnacle

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingvdh

Berichten: 6359
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 16:52

Volgens mij kan je ze niet weggooien, dit zijn de bestanden waarin de index van de avi's staan zodat ze in losse scenes op je scherm komen te staan.

Is branden op CD geen optie? Dat je daar stukjes video vanaf haalt en in het uiteindelijke filmpje zet?

Verder, het afgemonteerde filmpje moet ook ergens opgeslagen worden, dit vreet ook ruimte is mijn ervaring.

Veel succes!



ingvdh

Berichten: 6359
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:36

Dat probleem had ik ook. Ik heb het als volgt opgelost;

Ik maak een nieuwe directory aan bij de geluidseffecten van pinnacle en zet daat de wav files in met de muziek die ik erbij wil gebruiken.

Je kan de muziek nu als geluidseffect plaatsen achter de film door het geluidseffecten menu te openen en daar de muziek directory en vervolgens de gewenste muziek te kiezen. Is een omweg maar werkt perfect bij mij Knipoog .

Ik heb al heel wat ruzies met pinnacle gehad, dus hier en daar wat omwegen gevonden om iets goed te laten functioneren omdat het op de "nomale" manier niet werkt bij mij.
Ik snap nog steeds niets van premiere, ik moet me daar hoognodig eens in gaan verdiepen, misschien dat het dan wel eens in een keer lukt en goed gaat, dit is me nl nog nooit overkomen bij pinnacle.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baredawn, dalena, DenieesB, diemth, fierefluiter, fro, Lau07, LouLi, oblix, SannevZ, Tigress, vikawiek, xSimonee, zuperzmoker en 55 bezoekers