ADSL

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

ADSL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 13:59

Nou jongens, dis mn eerste berichtje via de adsl verbinding. Het is net geinstaleerd dus vanaf nu kan ik bokt 24/7 onveilig maken Tong uitsteken
Hmm nou zometeen mn laptopje maar even uitproberen Haha!
Mijn dag kan niet meer stuk Haha! OK dan!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:01

zo gaaf hoor. Ik had met de installatie zoveel problemen heeft mij 1 pc gekost, 1 modem en 4 maanden betalen zonder gebruik te kunnen maken grr. Fijn dat het bij jou gelukt is. Beter he zo snel alles kunnen bekijken en foto's mailen enzo.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:03

Voelt vast heerlijk Knipoog Weet nog goed, de tijd van de telefoonlijn, en de tijd van de telefoonrekeningen Tong uitsteken

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 14:06

Ja ik herinner me het ook nog als de dag van gisteren (jah duh Tong uitsteken gister hadden we nog telefoonlijn *LOL*) En ik vereer jullie nu ook meteen maar met mn eerste berichtje via mn laptop. Ik kan nu opeens overal in huis online komen, we hebben 2 pc's online en mn laptopje.. zoveel kan ik nooit in 1 keer internetten *LOL*
En t gaat allemaal 10 keer sneller OK dan!
Laatst bijgewerkt door Faline op 06-05-04 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:15

idd is veeeel fijner (heb ik ook) en het verschil met kabel is bijn ageen verschil ( kabel heeft vaak een baday en soms een goodday:D)

en ADSL is veel stabieler *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:17

Ik heb mijn nieuwe modem ook thuis liggen, alleen de knop moet nog even omgezet worden bij Demon... kan drie weken duren nog... *zucht*.. kan ook niet wachten Tong uitsteken.

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:23

Tja aan alles zit z'n voor en nadelen he... Bij een gewone telefoon verbinding heb je hoge kosten... Maar ADSL beschermt weer niet tegen mogelijke verslavingen... Daar kan je je hele leven nog last van blijven houden... Gevolg: sociale contacten verwateren, bezoeken aan afkick klinieken... Ik zou er toch nog maar even goed over nadenken... Haha! Haha!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 14:27

haha, nou, de telefoonlijn heeft me ook niet kunnen beschermen tegen een verslaving Tong uitsteken Ik ben al helemaal verslaafd en het zal wel nooit meer goed komen Knipoog
Mn zusje is ook al verslaafd en nu we adsl hebben moet ik mn broertje ook helpen met het aanmaken van zn eerste email account bij hotmail, hij wil ook beginnen met MSNen Scheve mond *LOL*
En ik weet nu ook al niet wat ik eerst en laast moet gaan doen Haha! voorlopig is mn laptop niet meer offline iig Knipoog

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:17

Ik heb het sinds kort ook. Ideaal! Mijn vader zit niet meer na elke minuut te zeuren dat ik moet stoppen Haha! Nou zit mijn moeder trouwens weer dat ik zo ongezellig ben Clown

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:37

Wij hebben het ook sinds kort! Echt geweldig... Scheelt een boel telefoontikken...

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:56

gouda schreef:
zo gaaf hoor. Ik had met de installatie zoveel problemen heeft mij 1 pc gekost, 1 modem en 4 maanden betalen zonder gebruik te kunnen maken grr. Fijn dat het bij jou gelukt is. Beter he zo snel alles kunnen bekijken en foto's mailen enzo.


haha dat ken ik, alleen bij ons was het wel wat minder.
*vader: dat kan ik zelf wel installeren
*ik: nee dat kan je niet
*jawel Boos!

en ja hoor hij kon het ook zelf, al heeft het wel 3 dagen geduurd, en na twee en een half uur met de help desk hebben gebeld. Schijnheilig

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:57

Geweldig he!!!!!

Na jaren lang prieken met een telefoon lijntje(omdat hier buiten het dorp niets anders te krijgen was) zijn we meteen over gestapt op ADSL toen dat mogelijk was.
Ik wil niets anders meer.

Sinds dinsdag hebben we ook een draadloos netwerkje liggen(draden zijn in dit grote huis best lastig) en nu kan het dus helemaal niet meer stuk. Zit heerlijk op m'n kamer te bokken nu.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:00

Ik ben nog steeds blij met essent...binnenkort nieuwe bekabeling in Emmen Haha! Pompen we zo even een paar mbtjes over heen Haha!

Maar leuk dat je ADSL hebt! Haha!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 21:20

Ik zit nu ook mooi op mn kamer te bokken Haha!
Kan nu weer mooi tv kijken en bokken tegelijk Haha!
We hebben t nog maar net maar ik weet nu ook al dat ik nooit meer anders wil Knipoog
Het heeft bij ons trouwens ook nog wel even geduurd voor het allemaal aangesloten was, het was vanf 14 maart al beschikbaar en toen wilden wij het dus ook meteen al we geregeld hebben maar goed het heeft dus even langer geduurd.. Maar nu hebben we t eindelijk! Haha! Haha! Haha!
Wij hebben hier trouwens ook geen kabel, we zitten in het buitengebied, maar was was ik blij dat er tóch nog wel adsl beschikbaar werd!
Ik ben voorlopig iig niet meer achter mn laptopje weg te branden Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:26

Gefeliciteerd Knipoog

Bokt lekker zo he Haha!
Kun je lekker heel de dag door gaan *LOL*


Have fun!