Vlag uitgehangen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 12:01

Bij ons hangt de vlag ook uit. Ik vind dat toch een gevoel van eerbetoon (ja ook na al die jaren). Onze vlag kan ook niet half stok. Een oplossing is dan wel om de vlag een stuk naar onder te binden met een touwtje.
En de vlag moet voor zonsondergang binnen zijn, dat moet voor mijn gevoel, anders zit me dat niet lekker. Misschien ben ik een miep op dat gebied, maar ach........

Hier in Limburg zie je dat toch een stuk minder. De mensen zijn hier minder "oranje" en vlaggen niet zo snel. Ik vind dat jammer. Het ziet altijd heel mooi uit als er gevlagd wordt. Wij zijn nu, geloof ik, de enige in de straat. Ook Koninginnedag wordt hier veel minder gevierd.

Toen ik geslaagd ben voor de Middelbare school hebben we de hele week gevlagd. Toen ik heb ik 'm ook maar 24 uur buiten laten hangen omdat er ook nog een grote tros ballonnen in de top hing. En om die nou ook iedere keer mee naar binnen te halen. Eigenlijk is dat wel slecht, we zijn niet trouw geweest aan de vlag Bloos! Misschien dat ik er daarom nu ook zo strikt mee omga. Tong uitsteken


Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 17:27

Hoe laat gaat vandaag de zon eigenlijk onder?
Och ik haal de vlag zo maar binnen. Beter te vroeg dan te laat. Knipoog

Wat ik nog even wilde melden. Het is wel heel off-topic. Maar diegenen de het onzin vinden om de vlag half stok te hangen (hier geloof ik niemand) moeten maar eens op het oorlogskerkhof in Margraten gaan kijken. Dan word je toch wel even stil.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Ashleytjuhh, bebble, Chita, DeGelukkige4, DenieesB, Drico, Jasia, Jintexx, Kidde, lastig, leintje_, Letsdunit, linoleum, maessie, Mrskiwi, nick_en_ik, nile, Roos0605, roosjenat, Rox87, SemrushBot, Vinny12511, xMayo, xPabloBokt, xxxmh, YandexBot, Yannie en 82 bezoekers