nieuwe tattouage!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

nieuwe tattouage!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 22:46

Ik heb vorige week weer een tattouage laten zetten,ik had er al een,een orka en nu heb ik een paardenhoofd en een wolvenkop onder elkaar laten zetten (beetje indianenstijl).Hij is echt heel mooi geworden,ik ben er echt blij mee.
Als ik er een foto van heb dan zal ik hem wel op bokt zetten.
En jullie,nog nieuw tattoo's,piercings e.d.?

groetjes Monique

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 22:57

Ehm ik heb een nagelpiercing! Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 23:00

Leuk! Waar heb je hem laten zetten? (Waar op je lichaam en niet bij welke tattoueerder.....)
Ik wil er nog eentje bij op de buitenkant van mijn rechter enkel. Maar ik ben bang dat dat vreselijk veel au gaat doen! Haha!
Ben benieuwd naar de foto!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 23:04

Leuk hoor!!! Ik heb een schorpioen op mijn linker-schouderblad. Die deed al flink zeer, vond ik, maar ik ben dan ook een watje, hoor...
Ik vind hem wel heel mooi en heb er nog geen moment spijt van gehad.
En natuurlijk: WAAR ZIT DIE NIEUWE VAN JOU????? Knipoog

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 23:55

Alleen 2 gaatjes in m'n oren (ieder oor 1, geen 2 per oor Haha! )
Voor de rest helemaal niets en ik wil het ook niet, vind ik ontzettend ordinair staan! (persoonlijk dan he! Geen aanval! Iedereen moet het lekker voor zich weten!)
Nu ziet het er nog leuk uit, maar als je wat ouder wordt en je vel wordt wat slapper..... brrrrrrr moet er niet aan denken!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 00:02

Van mij hoeft het ook niet, maar ik vind het ibj een ander vaak wel mooi staan Haha!
Mijn eigen gaatjes in mijn oor zijn helemaal dichtgegroeid. Ik ben toen ik 10 was een keer flauw gevallen met het indoen van de oorbellen Bloos en daarna heb ik ze hardnekkig nooit meer ingedaan Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 00:03

Gelijk heb je Margreet ik ga het dan ook maar niet meer doen. *LOL*

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 00:07

Buitenzorg schreef:
Leuk! Waar heb je hem laten zetten? (Waar op je lichaam en niet bij welke tattoueerder.....)
Ik wil er nog eentje bij op de buitenkant van mijn rechter enkel. Maar ik ben bang dat dat vreselijk veel au gaat doen! Haha!
Ben benieuwd naar de foto!


Mijn zusje die heeft hem op haar linkerenkel laten zetten en die is heeeel kleinzerig!! Deed wel zeer maar ze heeft het overleefd. Ondertussen heeft ze ook een navelpiercing en een wenkbrauwpiercing!! Mijn oma schrok zich een hoedje van die wenkbrauwpiercing Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 01:20

Margreet schreef:
Alleen 2 gaatjes in m'n oren (ieder oor 1, geen 2 per oor Haha! )
Voor de rest helemaal niets en ik wil het ook niet, vind ik ontzettend ordinair staan! (persoonlijk dan he! Geen aanval! Iedereen moet het lekker voor zich weten!)
Nu ziet het er nog leuk uit, maar als je wat ouder wordt en je vel wordt wat slapper..... brrrrrrr moet er niet aan denken!


Mee eens.......

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 09:22

Daarom heb ik hem ook op mijn schouder laten zetten. Kan ik makkelijk bedekken als dat nodig (ivm. met werk en) is en dat stukje vel verlebbert niet zo snel. Ik vind het persoonlijk ook niet mooi als je een wandelend stripboek bent, maar 1 of 2 mooie vind ik wel kunnen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 12:22

Hoi,
Ik heb een tongpiercing en 2 wenkbrauwpiercings. Nou ja... had. Die wenkbrauwpiercings heb ik er net uit gehaald. Mijn goede voornemens van dit jaar... Haha!
Nee, ik was het zat. Had ze laten zetten toen ik nog flink aan het puberen was en was ze nu zat. Mijn tongpiercing heb ik nog wel. Als ik over 2 weken mijn theorie examen haal voor mijn motorrijbewijs geef ik mezelf een navelpiercing kado.
Ik heb op mijn rechter schouderblad een tattoo van een tijger met een tribal er omheen. Die heb ik al een jaar of 4. Op mijn borst heb ik een klein oogje. Die is meer voor de grap en niemand ziet hem behalve op 't strand dan.
Ik wil nog heel graag een tattoo van mijn eigen paard. Maar dat moet wel een echt goed gelijkende worden, dus ik moet eerst een artist vinden die ahw het karakter van mijn paard in een tekening weet te vangen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dat het dus geen lege tekening is, maar echt mijn paard. Deze komt er ooit nog wel, maar niet binnenkort ofzo.
Groetjes,
Linda

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 12:36

Ik heb geen tattoos of piercings in andere lichaamsdelen dan mijn oorlelletjes. Ik ga daarom met Margreet mee..... (ik heb overigens twee gaatjes per oor, waarvan ik het hoogste gaatje al 8 jaar niet meer heb 'gebruikt'.)

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 12:42

ik heb er een op mijn enkel

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 12:53

ik heb heb tribal op m'n onderrug, net boven m'n broek, ben er eigenlijk nog steeds blij mee, zie hem ook niet zo vaak dus dat scheelt, raak je niet zo snel uitgekeken Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:24

een eenhoorntje op mijn linkerschouder en in elk oor 2 gaatjes

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:28

Ik heb alleen een navelpiercing.
Maar wel gaaf die tattoo's hoor! Zelf durf ik dat niet, ben een bange poepert! Haha!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 14:02

Ik heb net als anne een tato op mijn onderug,en zie hem alleen als ik in de spiegel kijk Haha!
Dan denk ik oja die heb ik ook nog Haha!
heb ook een navelpiercing en in elk oor 2 gaatjes,maar draag meestal maar in een gaatje oorbellen Haha!
Ik heb ook nog een neusbel gehad toen ik 15 was,had ik zelf geprikt(niet doen doet erg auwie)was gewoon erg aan het puberen toen,die heb ik er na 3 weken uitgehaald toen zag me mammie dat en die zei"haal dat vieze sing eruit of ik laat dat gaatje dichtbranden bij de dokter''.
Ze had hem nog niet gezien,omdat ik elke keer die neusbel eruit haalde als ik thuiswas(lekker puber was ik) Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 16:15

anne21 schreef:
ik heb heb tribal op m'n onderrug, net boven m'n broek, ben er eigenlijk nog steeds blij mee, zie hem ook niet zo vaak dus dat scheelt, raak je niet zo snel uitgekeken Haha!


die vind ik echt wauwie man!
Anastacia heeft ook zo'n mooie tribal!!
Ik heb zelf alleen gaatjes, sins 3 maanden Lips are sealed
Ik ben altijd bang geweest voor de pijn, maar toen werd ik het zat. Iedereen liep met leuke oorbellen enzo, en nu wilde ik ook. Dus heb het maar gedaan. Als ik heel eerlijk ben voel je er wel wat van! Meeste zeggen van niet, maar dus wel. Verder mag ik voor mn 15e verjaardag een navelpiercing. Maar of ik dit durf...... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 16:24

Ik heb er 1 in me neus en 1 in mijn wenkbrauw.....

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 16:40

even een reactie op quarterlover, maar wat anastacia op haar rug heeft is absoluut geen tribal, maar een vrouwenhoofd met daarom heen een soort aura/stralenkrans en persoonlijk vind ik dat dus een afgrijslijk exemplaar, ik hou van modern ontworpen tattoes!
maar de plek waar zij hem heeft vind ik voor een vrouw wel de mooiste plek voor een tattoe!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 18:16

ik heb een tattoo rondom mijn enkel: een prikkeldraad.
en een tattoo om mijn linker middelvinger.....
verder een neusbel (vorige maand eruit gehaald)
en in beide oren 2 gaatjes....
WIL NOG EEN TATTOO, maar dan worden het er wel veel he >?

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 18:49

Als k uit huis ben ga k ook lekker tatooren maar nu mag dat nog niet en wil ook een navelpiercing mag ook niet Huilen Huilen

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 20:30

mij niet gezien!
Laat echt geen tatoo zetten, je zit er je hele leven aan vast! *of aan de littekens van de laser*
Moet nog steeds gaatjes in me oren laten prikken! Scheve mond

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 20:37

Brrr tatoes: nee dank je wel.
wel heb ik in ieder oor twee gaatjes en daar laat ik het ook bij.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 20:46

Ik krijg over ± een maandje me tattoo! En ik heb in totaal 11 gaatjes in me oren....