n.a.v. reu voor de deur...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 10:01

Billy schreef:
Je trekt wel erg makkelijk je conclusie dat het de schuld van het reutje is.
Er zijn zat honden die een baarmoederontsteking krijgen na de loopsheid, zo ook mijn teef. En ik weet zeker dat zij niet met reuen in contact is geweest.
En ja, mijn teef was ook kerngezond.
Zowiezo verliest een teefje haar 'puppigheid" na de loopsheid, ze is dan immers min of meer volwassen.


Niets aan toe te voegen...

Buiten dat; uitgaande van je vorige topic maak ik op dat je die 2 van elkaar gescheiden houdt... Of is die reu er inmiddels toch bijgeweest? In dat geval zou ik me meer zorgen maken over pups dan over een ontstoken baarmoeder...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 11:24

luxx schreef:
ook heb ik het helemaal gehad met dit hondje, of eigenlijk met zijn eigenaren, en komt er uit dit optelsommetje voor mij deze zeer bevooroordeelde conclusie.
ik ben nogal gefrustreerd over de hele situatie.


Kan ik me voorstellen hoor... Nog steeds geen vooruitgang mbt politie of dierenambulance? Je weet neem ik aan ook nog steeds niet van wie het beest is?

Trouwens... Als je het asiel belt, komen ze hem dan niet ophalen? Onze vorige buren hebben een keer het asiel gebeld tijdens een ruzie, onze hond was daar 'aangelopen'. Asiel heeft 'm toen opgehaald...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 21:12

Juist vanwege die koelte zal ze daar wel zijn gaan liggen. Persoonlijk zie ik liever een hond op een koele (schone) vloer liggen dan op een berg kussens en dekens, ivm die pluisjes en de wond.

Hoop dat ze snel er bovenop komt!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angs1989, Bellatrix, brittms, darkangel23, dinek123, DotBot, ElsbethG, evita2, Fayyah19, Hhilde, Jorex, Kimberley_, Knollboll, Lalidan, laran, larapurdy, lobkew, maxi90, moonsparkle, xU_Blinghx, Zoe_97 en 80 bezoekers