gestolen fietsen.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

gestolen fietsen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 20:21

wij wonen nu bijna 7 jaar in dit dorp.
inmiddels in die 7 jaar zijn er al 8!! fietsen van ons gestolen.
2 zelfs uit onze tuin.
nou sorry maar waar gaat de britaliteit heen.
is dit een extreem geval of komt het bij jullie in de buurt ook voor?

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:07

mijn zus dr fiets is donderdag gestolen voor dr werk.
splinternieuwe fiets.
ik heb vorige jaar 3 2dehands fietsen gehad en alle 3 gepikt (maar wel op slot)
nu heb ik een brommer die zo van ellende uit elkaar valt die willen ze niet eens meenemen Tong uitsteken (maar toch gaat ie elke avond op slot Tong uitsteken)

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:08

Hhaha ik woon ook in een dorp en mijn fiets is een keer gestolen bij de kerk.
Verder ook een keer op het station maar toen vond ik hem later weer, kregen het slot vast nietopen.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:28

In het dorp zet ik hem niet eens op slot...
Alleen in het vakantieseizoen met al die toeristen, dan moet het ook wel.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:47

Ik zet hem altijd op slot en in de stad of op andere plaatsen waar regelmatig fietsen verdwijnen een extra slot er om (of vast aan een lantaarnpaal ofzo Knipoog )
Een keer is een oude fiets van mij gejat. Snap echt niet hoe iemand de moeite heeft genomen dat slot kapot te krijgen voor die fiets...

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:50

van mijn zusje zijn er in 2 week 3 fietsen gejat...
terwijl die van ons 2 altijd naast elkaar staan, altijd jatten ze die van haar, maarja, lopen naar de bushalte is geen oplossing... momenteel zitten er giga sloten omheen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:58

Nou, een van mijn fietsen is al 20 jaar oud en mijn andere fiets heb ik al *ff denken* een jaartje of 7. Ik woon in Amsterdam, de hoofdstad van fietssteelland.

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:11

De fiets van een klasgenoot is een keer uit het fietsenrek bij school gestolen. In Heerenveen. Ze vond hem terug op het station Haha!. Verder heb ik er hier nog nooit van gehoord. Moet wel zeggen dat ik in een klein gat woon waar je ook rustig je auto ongesloten een nacht kan laten staan Clown

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:13

Wow das veel in 7 jaar. Wij wonen hier ook al 6 a 7 jaar en dat ik weet ik er bij ons pas 1 fiets gestolen.

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:27

Ja wij wonen hier ongeveer 14 jaar.... ze hebben hier nu 2x ingebroken... 1 keer is het gelukt en hebben ze mijn vaders nieuwe fiets gestolen (die hij net een week had, alsof ze het weten Boos! en mijn broertje en ik waren thuis) een paar weken erna.... weer geprobeerd maar toen hoorde ik gelukkig wat en zag ik iemand wegrennen.... stelletjes aso's Boos!

KOOP ZELF EEN FIETS ZIELIGE ..........

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:32

Van mij is in 20 jaar tijd slechts 1 keer een fiets gestolen, en dat was een lelijk oud barrel dat toch slechts een reserve fiets was. Volgens mij doen ze hier alleen nog maar aan de zwaardere criminaliteit Tong uitsteken

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:11

Lovely schreef:
Nou, een van mijn fietsen is al 20 jaar oud en mijn andere fiets heb ik al *ff denken* een jaartje of 7. Ik woon in Amsterdam, de hoofdstad van fietssteelland.


Ach, hier zijn helaas al wel heel wat fietsen gestolen. Maar Amersfoort zit dus ook in de zelfde verzekeringscategorie als Amsterdam Scheve mond

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:10

Hier is er nog nooit een fiets gestolen, in ieder geval niet bij ons. Ik vind het wel een beetje veel hoor, 8 fietsen... Scheve mond Ik vind sowieso dat iedere gestolen fiets er eentje te veel is, natuurlijk.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:28

Op t station staat je fiets ook niet veilig (in Hveen) een vriend van me kennende Scheve mond

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:42

Wij zijn 2 x de dure racefietsen (van mijn echtgenoot) + de gezinsfietsen kwijtgeraakt uit onze boxen die open gebroken waren.
De daders waren onze buurjongens die de volgende dag uit huis gezet zouden worden,er waren getuigen,maar de politie wilde niet eens komen.
Verder een fiets die mijn man van zijn vader geerfd had en eigenlijk wel wat emotionele waarde had,werd bij een winkelcentrum volgens omstanders in een bestel bus geladen samen met nog andere fietsen ,die ook allemaal op slot stonden.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:20

Mijn fiets is laatst gestolen, was pas 5 maanden oud en had nog een gratis servicebeurt tegoed Boos!
Terwijl ik een andere fiets al 5 maanden niet op slot in de tuin heb staan is de hoop dat die gestolen wordt maar die staat er nog steeds :S