diergeneeskunde

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:04

Ik wil het misschien gaan doen. Maar dat weet ik nog niet zeker.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.



Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:41

Om in Belgiƫ diergeneeskunde te gaan studeren hoef je toch niet een 8 gemiddeld te staan? Of ook?
Want dan kan ik het denk ik wel vergeten Scheve mond

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 21:40

Wij hadden op school zo'n infoavond, dat oudleerlingen kwamen vertellen over de studie die ze gekozen hadden en hoe die bevalt. Er waren ook twee meisjes die diergeneeskunde studeerden in Utrecht en die waren er wel heel positief over. Ze zeiden dat de studie niet heel zwaar was als je alles goed bijhield enzo.

En je moet wel een acht gemiddeld voor alles staan om zeker te weten dat je er kan studeren dacht ik. Met andere cijfers moet je echt geluk hebben met inloten.

Ik weet niet of dit allemaal klopt hoor Lachen

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 22:29

Misser"]
[quote="Spirit schreef:
Wij hadden op school zo'n infoavond, dat oudleerlingen kwamen vertellen over de studie die ze gekozen hadden en hoe die bevalt. Er waren ook twee meisjes die diergeneeskunde studeerden in Utrecht en die waren er wel heel positief over. Ze zeiden dat de studie niet heel zwaar was als je alles goed bijhield enzo.

Ja maar je hebt wel heeel veel college volgens mij... Ik wil ook diergeneeskunde studeren, ben al 1x uitgeloot maar belgie is nog even geen optie.
[/quote]
Die meisjes zeiden dat je aan het begin van het eerste jaar (hun zaten allebei nog in het eerste jaar) idd veel colleges had, maar dat dat in de loop van het jaar steeds minder werden (en daarbij is het niet verplicht om ze allemaal te volgen dacht ik, al zou dat wel slim zijn).

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Black_Moon, ComscoreBot, Desty, Domi_94, douschka, hel1, lisanne87, pony33, Ufurio4e, YandexBot en 192 bezoekers