boerderij gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
semmy_l
Berichten: 160
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: amsterdam

boerderij gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 17:39

hoi
mijn ouders zijn op zoek naar een boerderij met schuur in amsterdam of onder amsterdam.
het mag ook een huiz zijn met grond en schuur (wel waar mischien 3 paarden op kunnen staan) minimaal 4 kamers + woonkamer en werkruimte voor een broodjes servis lijn (gewoon een kamertje zoveel heeft mijn moeder niet nodig) ook nartuurlijk met wc douche en woonkamer!
het mag ook een landhuis zijn met schuur of stallen en nartuurlijk grond!!
liefst met bos erbij hoeft niet

stuur me een pb als je er een weet of een te koop hebt het mag niet meer fl 5 ton kosten (ik weet niet hoeveel euro 5 ton is)


groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 18:16

Als iemand iets weet voor 5 ton mag je mij ook wel pb-en Knipoog Wel in omg. eindhoven. Haha!

Sorry maar dan heb je echt een bouwval waar flink aan opgeknapt moet worden. Of beter nog om gestoten en er iets nieuws neer zetten.
Misschien is dat de bedoeling ook maar dat begreep ik niet uit jou verhaal.
Voor 5 ton ben je iig niet klaar.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 18:18

Ik denk dat je beter bij een makelaar in de buurt eens rond kan kijken of bijv. in paardenbladen, daar staat ook altijd ontroerend goed in.

Oja, dit is niet banketstaaf bedoeld ofzo, maar ik denk niet dat je voor 5 ton een boerderij met grond kan kopen. Maarja, je weet maar nooit he Haha!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 18:20

Voor vijf ton kan je hier in Limburg maar net een bouwval kopen, in Amsterdam is zelfs dat te hoog gegrepen.
Als je deze kant op zou willen Runningkawa dan kan ik wel de huizenkrantjes in de gaten houden, doe ik toch altijd al. Stiekem kijken of mijn boerderij al weer meer waard is. Niet dat ik hem kwijt wil maar een beetje overwaarde is nooit weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 18:41

Ja graag percy Lachen
Weert is niet zo ver van ons vandaan.
Maar dan wel richting Brabant en niet nog meer limland in want dan moeten we zover gaan reizen naar ons werk.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 18:59

runningkawa schreef:
Als iemand iets weet voor 5 ton mag je mij ook wel pb-en Knipoog


En mij ook, hahaha! Party!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 19:02

er word wel euro 5 ton bedoel he dat is.. weet ik het hoeveel gulden..maar ja daar heb je idd nog geen boedery voor ik heb hierwel iets maar niet voor die prijs Haha!

ik ga nog wel even kijken of ik iets vind dan hoor je het wel..

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 19:03

Sorry Semmy maar ik denk dat jouw ouders jou niet hebben verteld dat je voor vijf ton geen boerderij kunt kopen.
Dat kun je pas voor een miljoen, tenminste eentje met meerdere kamers én grond en extra bedrijfsruimte... echt dat gaat niet voor vijf ton.
Jammer voor jou, maar het zal wel bij een rijtjeshuis blijven als je in A'dam wilt blijven wonen, het is vrij prijzig daar.
Maar jah, wie weet winnen jullie de lotto? Daar hoop ik altijd nog op, dat wij die winnen. Nooit gelukt, maar het zou kunnen...
Ik ben al blij dat ik een paard kan betalen, met een rijtjeshuis erbij.
En dat mannetje van mij die een nieuwe computer moest... hoewel ik daar natuurlijk heerlijk mee kan bokken!
Ja Semmy, zo'n boerderij voor weinig geld, dat wil iedereen. Maar die zijn er helaas niet! Haha!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 19:06

marfiek schreef:
er word wel euro 5 ton bedoel he dat is.. weet ik het hoeveel gulden..maar ja daar heb je idd nog geen boedery voor ik heb hierwel iets maar niet voor die prijs Haha!

ik ga nog wel even kijken of ik iets vind dan hoor je het wel..


Nee, ze bedoelt 5 ton in guldens...

semmy_l
Berichten: 160
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: amsterdam

boerderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 20:47

jullie hebben altijd commentaar!
en je kan dus echt wel boerderijen voor fl 500,000,- krijgen!
heb er een in andijk gezien en die was niet eens 5 ton! die was 4,5 ton!
alleen iets te ver van mijn vaders werk!!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:59

Waarom ben je nou boos als hun de (soms KEIHARDE) waarheid zeggen?
Ik denk dat ze het helemaal niet als commentaar bedoelen hoor! Ik weet dat ik me er niet mee mag bemoeien,maar een knappe eensgezinswoning heb je er denk ik wel voor (huizenmarkt is ontzettend enorm hoog)...

Verder heb ik hier in Westzaan een klein huisje gezien met een schuur daarachter een een beetje land voor (schrik niet) 2,1 miljoen GULDEN!
Bloos

Veel succes met zoeken en ik hoop dat je een mooie (en goede) boerderij kan vinden Lachen

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 21:27

euh, zou je mij misschien dat adres van die 4,5 ton willen geven? Ga ik ff makelaartje spelen! Haha!

Ik wil niks zeggen hoor, maar als je hier in Brabant (tja we willen hier blijven) een beetje leuke woonboerderij zoekt (en dan zit er gewoon een grote tuin bij maar weinig weiland) ben je al zo meer als 9 ton kwijt!
En een beetje land erbij meer als een miljoen! En voor een landhuis met bos? Goh leg maar een paar miljoen neer! (hebben het over guldens he!)

Voor 5 ton heb je hier een rijtjes huis of ene kleine 2 onder een kapper!

Weet niet of dit serieus is maar misschien kunne je ouders zich beter bij een makelaar inschrijven, die stuurt dan zodra hij iets weet een bericht!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 21:44

Omdat in EA gezegt is dat er alleen voor hippische dingen geadverteerd mag worden wil dat nog niet zeggen dat dat allemaal richting Algemeen moet Haha!

Aub alleen hippische aangeboden/gevraagd topics op Bokt. Meeer dan voldoende sites voor andere advertenties.