Auto´s en races

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Auto´s en races

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 14:51

Ik vroeg me af of hier mensen zijn die van auto´s en races houden??
Ikzelf ben er helemaal weg van! Ben vaak op circuits te vinden (laats nog in april: duitsland Hockenheim DTM race)
vind het echt helemaal geweldig, al dat geweld en geluid Cool
Vaak kijken mensen me raar aan: een vrouw die daar echt weg van is, goed mee kan praten (vaak zelfs meer weet Tong uitsteken ) en er naartoe gaat enzo. Meer mensen last van dit virus Haha! ?

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:54

Ik zou super graag eens naar zo'n race willen, maar ik heb geen idee wanneer ze zijn en hoevel het kost (student; dus buget is niet zo groot)
Weet er niet veel vanaf, maar ik vind van die opgevoerde raceauto's wel enorm gaaf om te zien.

Tinus19
Berichten: 269
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:07

Vind formule 1 wel leuk, alleen jammer dat die kaarten altijd zo immens duur zijn... Ben 2 jaar geleden naar Spa Franchorchamps geweest, en een paar keer naar Zandvoort (Marlboro Masters, Paasraces) Lachen
Dat geluid Haha!:D:D *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:08

Ik heb zelf wel eens geraced op Zandvoort. Een goede kennis van mij is vaste omroeper daar, en een andere vriend zit bij de Rescue Marshalls. Ik vind alleen het vrouwelijk volkje wat er standaard op de circuits hangt niks. Dus niet de toeschouwers maar die pitspoezen. Bah wat zijn dan nare arrogante ***wijfen...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:28

Ik ga regelmatig even naar de TT-baan in Assen.
Niet omdat ik helemaal gek ben van auto's en races, maar gewoon omdat ik vind dat er een leuke sfeer hangt en ik wel houd van mooie auto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:37

Mijn vader en mijn zus zijn helemaal wild van Formule 1. Scheve mond Zelf vind ik er echt nisk aan, krijg altijd hoofdpijn van dat gebrul van die auto's. >;) ( Haha! )

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 16:05

Ja!!! Hier nog een auto-vrouw!! Haha! Ben verzot op F1 en kart ook graag... (mijn vriend en ik vechten onze meningsverschillen geregeld uit op de kartbaan Cool , beter dan welke relatietherapie dan ook!! Tong uitsteken ) (Vooral omdat ik meestal win Haha! ) Mijn vriend heeft een tijd een Subaru Impreza GT turbo gehad en daar gingen we geregeld mee naar de Nürburgring of Zolder in Belgie, om vrij te mogen rijden. Gaaf! Helaas was de auto in combi met een eigen huisje te duur...

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 16:43

ik zelf ben gek op mooie auto`s en dan wel de gewone "gebruiks" auto`s ... ik ben in de zomer regelmatig bij de street races te vinden ... en vind het heerlijk om te kijken hoe sommige mensen hun auto`s omgebouwd hebben...
Heb zelf het geld niet om mijn autootje om te bouwen tot een beauty maar anders was hij allang niet zo standaard meer Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 16:54

Ik vind DTM wel leuk en dan vooral Christijan Albers Haha!
Vind het leuk om te zien, keek ook tijd lang formule 1, nu niet meer.

Ik vind de meeste auto's ook wel leuk om te zien, ben sowiezo gek op getunde auto's

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:02

BeNGeL schreef:
ik zelf ben gek op mooie auto`s en dan wel de gewone "gebruiks" auto`s ... ik ben in de zomer regelmatig bij de street races te vinden ... en vind het heerlijk om te kijken hoe sommige mensen hun auto`s omgebouwd hebben...
Heb zelf het geld niet om mijn autootje om te bouwen tot een beauty maar anders was hij allang niet zo standaard meer Haha!


Streetraces was ik ook vaak te vinden, zowel als toeschouwer en als racer (en dan kijken ze pas echt raar, een vrouw achter het stuur). Ik doe het echter niet meer, vind het veel te link. Publiek wat er te dicht op staat, mensen die met een slok of andere verdovende middelen op racen... Je voelt je niet erg veilig als degene waar je tegen rijdt met een blowtje in zijn snuffert in de auto zit.... En dan die gekken op scooters, die zijn helemaal levensmoe.

Maar met een rondje Zandvoort heb je me helemaal happy Haha! En rally-rijden nog veel meer.
Ik ga dan ook aankomend jaar mijn race-licentie halen (tenminste, dat is de bedoeling)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:07

Ik ben een aantal malen met mijn vader naar Spa geweest in Belgie. Niet naar de Formule 1, maar wel de tourwagens. Erg gaaf. Ook een keer naar Zandvoort (Marlboro Masters) maar dat is een hele tijd terug. En naar de Rizzla Racing Day in 2002 als ik me niet vergis... daar heeft het toen de hele dag geregend. Dat zorgt wel voor wat spectacle met allemaal die motors Knipoog.

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 17:46

leuk dat er meer enthausiastelingen zijn!! Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 17:48

Haagsemeid schreef:
Ik vind DTM wel leuk en dan vooral Christijan Albers Haha!
Vind het leuk om te zien, keek ook tijd lang formule 1, nu niet meer.


Chris is zeker leuk! en ook erg aardig! (jeroen is trouwens ook niet verkeerd, hij rijd ook mee in de DTM)
en f1 vind ik al een tijdje niet leuk meer eerlijk gezegd. Ik kijk als t lukt elke DTM wedstrijd en veel nationale races. Naar die laatste ga ik vaak op Zandvoort, DTM ook altijd duitsland enzo erg leuk!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:46

Ik vind die auto's wel gaaf, maar hier in de buurt zijn voor zover ik weet niet echt races.
Best jammer, maar denk niet dat ik uberhaupt zou mogen gaan van mams Tong uitsteken

"Later", als ik zelf een auto heb, wil ik er wel zo'n getunede bak van maken Haha!
Met vooral grooooote boxen achterin Haha!

Dat geluid is idd Lovers

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 23:08

Ik ook! Was altijd al wel snelle-auto-fan, maar sinds ik ''in de auto's'' werk en een vriend heb die gek is op auto's, ben ik ook vaak op verschillende meetings, street races, kartbanen, circuits en noem maar op te vinden! Heb ook al een keer zelf geracet op Zandvoort. Stelde op zich niet zo veel voor, maar was wel vet cool! Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 00:00

zelf racen moet ik nog steeds een keertje doen, maar dan wil ik gewoon een auto hebben waar je ook een beetje mee kan racen! Haha!
Wel heb ik meerdere kerern met coureurs mee mogen rijden (op circuit zandvoort) en dat was echt super! 180 op t rechte stuk Wow! echt super super gaaf!! *LOL*

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 00:49

Ik was afgelopen zomer bij de DTM races in Zandvoort, en ik vond het echt geweldig

Ik vind de Audi's echt super mooi, en ik heb me ook wel vermaakt met sommige auto's die gewoon op de parkeerplaats stonden, daar stonden er ook een groot aantal bij waarin ik best zou willen rijden Haha!

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:40

Ja, af en toe is er op het parkeerterrein meer te zien dan op het circuit!

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:56

Races vind ik niet zo gaaf.
Wel die meetings met tuningclubs.
Hoe mooier uitgebouwd hoe beter.
Mijn vriend is ook aardig op weg met zijn auto.
Dit weekend nog op Full Speed geweest.

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:03

Supertje"]
[quote="BeNGeL schreef:
ik zelf ben gek op mooie auto`s en dan wel de gewone "gebruiks" auto`s ... ik ben in de zomer regelmatig bij de street races te vinden ... en vind het heerlijk om te kijken hoe sommige mensen hun auto`s omgebouwd hebben...
Heb zelf het geld niet om mijn autootje om te bouwen tot een beauty maar anders was hij allang niet zo standaard meer Haha!


Streetraces was ik ook vaak te vinden, zowel als toeschouwer en als racer (en dan kijken ze pas echt raar, een vrouw achter het stuur). Ik doe het echter niet meer, vind het veel te link. Publiek wat er te dicht op staat, mensen die met een slok of andere verdovende middelen op racen... Je voelt je niet erg veilig als degene waar je tegen rijdt met een blowtje in zijn snuffert in de auto zit.... En dan die gekken op scooters, die zijn helemaal levensmoe.

Maar met een rondje Zandvoort heb je me helemaal happy Haha! En rally-rijden nog veel meer.
Ik ga dan ook aankomend jaar mijn race-licentie halen (tenminste, dat is de bedoeling)
[/quote]

ze hebben hier in Friesland (drachten om precies te zijn) nu de legale street races ... wel niet zo "spannend" als de illegale maar toch ... de gemeente heeft de airstrip opengesteld ... geloof dik 400 meter met officiele klokken en de reactie tijden erbij ... en natuurlijk de show van de getunede auto`s er nog naast ....
Aan het einde van de avond alle auto`s achterelkaar de snel weg op en mogen ze hun neon lichten aan hebben erg mooi om te zien ...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:06

Een keertje een Race meeting houden op Assen of Zandvoort oid? Knipoog

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:09

Sypheron schreef:
Een keertje een Race meeting houden op Assen of Zandvoort oid? Knipoog



doen we Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:12

Even een keer een inventarisatie topic openen op BM dan, kijken of ik er vanavond tijd voor heb Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:16

BeNGeL"]
[quote="Sypheron schreef:
Een keertje een Race meeting houden op Assen of Zandvoort oid? Knipoog



doen we Haha!
[/quote]


Ik beloof niets maar ik kan kijken of ik aan kaarten kan komen. Paddock, pit kaarten Haha! (voor Zandvoort dan)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:29

Mjin vader en ik zijn op Spa een keer de pits ingelopen, we dachten dat het toch echt op de kaartjes stond. Niemand stond te controlleren, en ze kwamen er pas achter toen ik mijn hele digi volgeschoten had en we al helemaal tot het eind van de pits waren geweest, toen werden we vriendelijk verzocht de pits weer te verlaten Bloos