Konijnen vraag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 13:24

Mijn konijn heeft 1x de telefoonkabel doorgebeten, maar sindsdien heeft hij het nooit meer gedaan.
Hij knaagt nu aan het ijzer van zijn kooi en speciale knaagtouwtjes (zie profiel voor foto)

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been



Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:11

Uhm ik heb ze bij de Dobey gekocht geloof ik. Je kan ook gewoon stukken sisaltouw kopen, er 2 'losse' kralen doorrijgen, knopen op de uiteindes en klaar ben je. Ben je waarschijnlijk veel goedkoper uit!

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:04

_inge_ schreef:
Maar de rede dat ze aan de kooi knaagt is verveling/eenzaamheid. Een konijn hoort niet alleen te zijn. In het wild lopen ze ook in groepen. Koop er 1 bij (het liefst een uit een opvang) en je konijntje zal veel gelukkiger worden Lachen

Mijn konijn krijgt wel genoeg aandacht (meer dan genoeg zelfs) en knaagt gewoon aan de kooi.
Ik wil uit belang voor hem ook nog een 2e konijntje erbij, maar mijn vader vindt dat niet goed. Mijn moeder wel.. Scheve mond

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Kabayo, Kever, mosimonster, Niki_, Oehlala, Rox87, SemrushBot, TessaM, thequeensmum, Unoo, xAlice, YandexBot en 174 bezoekers