Stel je krijgt de kans om te emigreren............

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat zou jij doen?!

Mijn paard verkoop ik en ga emigreren!
8 (6%)
Mijn paard probeer ik toch mee te nemen en anders ga ik niet!
42 (32%)
Mijn paard probeer ik toch mee te nemen en anders moet ie toch verkocht worden!
28 (21%)
Mijn paard bied ik aan als leasepaard.
10 (7%)
Mijn paard zou ik nooit verkopen, dan emigreer ik wel niet!
30 (22%)
Ik zou het niet weten wat ik moet doen............!
13 (9%)

Totaal aantal stemmen: 131



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:59

Dit is voor mij aan een kant een hele makkelijke en aan de andere kant een hele moeilijke vraag... want de kans is er geweest (en kan zich wanneer we willen weer voordoen he Haha! )... maar ik heb iig bewust gekozen om hier te blijven omdat ik geen afstand kan en wil doen van mijn paardjes... mocht het in de verre toekomst zo zijn dat ik alleen Eclipse nog heb dan zou ik zeker overwegen om hem mee te nemen, hij is immers niet zo'n stresskikker als zijn mams. Dus nu geldt optie 5 voor mij, maar wellicht wordt dat ooit optie 2.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 12:38

wennie"]
[quote="Fitzroy schreef:
Ik zou iig mijn beslissing om te emigreren niet laten afhangen van een eigen paard. Je paard kan het ook bij iemand anders prima hebben.


Hier ben ik het helemaal mee eens.
[/quote]

Ik niet... Haha! maar dan voornamelijk omdat ik zelf minder gelukkig zou zijn zonder mijn eigen paardjes... (en ook wel een beetje omdat ik van mezelf weet dat ik goed voor mijn paarden zorg... bij een andere eigenaar heb je toch geen garanties hoe goed het wel of niet met je paard gaat... en of het idee van goed van een eventuele nieuwe eigenaar wel zou voldoen aan mijn idee van goed Haha!)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chita, Florenc, loeslover, MarjanB, Mjelleke, Naskapower, Rytm, scappa, tengeltje11, Venthe, xSwanHeart en 31 bezoekers