brommerverzekering

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

brommerverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 23:59

Als ik een verzekering voor een brommer wil afsluiten, heb ik dan een certificaat nodig? Er is nl kans dat ik 2 wkn op een certificaat moet wachten omdat ik geen examen meer hoef te doen.

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 01:37

geen examen meer hoef te doen? Hoezo niet dan?

Ik heb ff op google gezocht en het volgende gevonden:

Mag de bestuurder iemand anders zijn dan de degene die de verzekering heeft afgesloten?
Ja. Als u nog geen 18 jaar bent, moet de verzekering zelfs op naam van één van uw ouders worden afgesloten. Vader, moeder of voogd is dan de verzekeringnemer; u, als regelmatige bestuurder, bent de verzekerde. Ook degene die de brommer met uw toestemming gebruikt, is verzekerd.

Volgens mij was m'n scooter gewoon op mijn eigen naam verzekerd, misschien is het veranderd ik weet het ook niet hoor.. Verward

Misschien moet je gewoon ff een verzekeringsmaatschappij bellen en het ff vragen aan hun, ze zullen het vast wel weten Lachen

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:37

Als je een brommer verzekering wilt afsluiten moet je of een certificaat of een rijbewijs bij je hebben. (tenminste dat was bijna twee jaar geleden zo toen ik mn brommer ging verzekeren) (en ik ben nog geen 18, maar hij staat wel gewoon op mijn naam.. dus dat zal dan wel aan de verzekeraar liggen dat t dan op de naam van je ouders moet als je geen 18 bent.. Verward )