Jumper.II. vandaag geopereert.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Jumper.II. vandaag geopereert.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-02 18:55

Afgelopen vrijdag hadden we naar de dierenarts gebeld om Kleine Jumper te laten castreren, want hij probeerde nu zelfs al ze grote half broer Beathel te dekken, terwijl dat ook een kater is. (stelletje Homo's).
Dus we konden er vanmorgen gelijk terecht.
Me pa bracht hem weg want ik moest vroeg beginnen op de zaak.
Wordt ik rond half 9 op me mobiel gebeld door me vader, dat ze een probleem hebben.
Hij bleek maar 1 bal te hebben die uitgedaalt was dus ze moesten ze buik open maken om de andere te zoeken.
Dus daar moest toestemming van mij van komen, want het is mijn kat.
Dus oke alles gedaan.
Mocht me vader hem om 1 uur weer halen, Heeft hij zo grote jaap op ze buikje zitten nu dat het gewoon zielig is.
Ze hebben ze bal gevonden ze hoopte dat hij in ze lies zou zitten maar bleek toch in ze buik te zitten.
Dus dat was geen goedkope castratie, normaal ben je 60 gulden kwijt, ik was nu door die buikoperatie bijna 200 gulden kwijt.
Riep al tegen me ouders die kat is een kat met een gouden draad, want eerst die gebroken poot en nu dit er bij. maar heb het wel over hoor voor hem.

Tooen me pa hem weer thuis had bleef hij zo onrustig, dus dierenarts gebeld wat ze konden doen dus die arts vraagt is niet iedereen thuis dan nee zegt me pa me dochter werkt, dus als advies kregen ze om iets waar mijn lucht op zit bij hem te leggen. dus me vader heeft me piama over hem heen gelegd en toen werd hij rustig.

Ben nu thuis en hij is heel zielig ligt er ook zo zielig bij en die andere kat maar likjes in ze gezicht geven die snapt er niets van.

Ging net effe badderen toen was Jumper gewoon naar de badkamer gestrompeld om bij me te liggen op de koude vloer en trillen dat hij deed, heb hem maar opgepakt en paar handdoeken effe onder hem en over hem heen gelegd zodat ie toch bij me lag.

Nu zit ik achter pc en ligt hij voor me op me bureau op een kussen met een t-shirt van mij over hem heen want door die narcose is hij nog erg koud en aangezien hij de laatste 3 maanden al veel narcose heeft gehad moeten we hem ook goed in de gaten houden van de dierenarts.


Over 10 dagen moeten we terug komen en dan zien we wel verder.

groetjes van een zielige Jumper en een vrolijke Paulien

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 21:58

he wat naar allemaal. Lukkie is gelukkig 'gewoon' gecastreerd en daar waren geen moeilijkheden.

Wens hem maar veel beterschap van mij en geen hem maar een dikke knuffel.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 23:03

aaaahhhhhh arme jumper.nu is ie zijn mannelijkheid kwijt. geen wonder dat ie zo lag te trillen Haha! geef m een aai over zijn bol van me. ik hoop dat ie gauw weer ' t ventje' is Haha!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 07:46

ik heb een klote nacht achter de rug.
Jumper was goed ziek van de narcose en heb 4x me bed kunnen verschonen er door vannacht maar daar kan het beestje ook niets aan doen.

Hij wandelt nu beetje door het huis maar eten wil ie nog niet dat komt wel


groetjes

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 09:47

He bah wat zielug (die jaap in zijn buik) en het castreren natuurlijk ook een beetje voor hem offehh het.
Is dat het poesje van je usericon? Leuk beestje!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 11:57

arme kat(-er), onze poes dee net alsof er nix gebeurd was, sprong overal op, vrat zoals normaal, buiten spelen na 2 dagen.

een knufje van Floor voor Jumper