De tijd verandert, zowel letterlijk als figuurlijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

De tijd verandert, zowel letterlijk als figuurlijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 18:26

Damn! Wat is het toch lekker buiten!
Ik zit nu even binnen te internetten, maar ga zo gauw weer naar buiten.

Net als de overgang van het koude/natte naar het droge/zachte weer, zijn er in mijn situatie ook een aantal dingen verandert.

Zoals enkelen van jullie weten, heb ik inmiddels een baan voor 32-40 uren per week in Leeuwarden, alwaar ik voor Essent op de klantenservice zit, met betrekking tot betalingen en alwaar ik ga e-mailen. Ik ben begonnen in Groningen (twee weken geleden), voor alleen de klantenservice, maar ik heb overplaatsing aangevraagd naar Leeuwarden, alwaar ik vorige week ben begonnen, omdat ik daar een uitgebreidere functie in kon vullen. Veel vrienden gemaakt in Groningen, wat de overstap naar Leeuwarden met nieuwe collega's een stuk moeilijker maakte, maar ook dat is inmiddels aardig gewend. Ik ben nog in opleiding, maar zoals het nu lijkt, gaat dat allemaal de goede kant op en voorzie ik geen problemen.

Voor wat betreft mijn thuissituatie, kan ik voorlopig blijven zitten waar ik zit. Het heeft veel moeite gekost, maar ik het het voor elkaar gekregen het één en ander op te hoesten. Voor wat betreft de rest is het niet meer in mijn handen, maar in handen van een bepaalde instantie die een regeling met de verhuurder moet gaan treffen.
Maar.. ook dat ziet er dus weer stukken beter uit.

Ook blijk ik nog steeds af te vallen (inmiddels kledingmaat 40 en soms nog 42), dus ook dat is weer positief.

Mijn zusje is laatst aan één van haar armen en benen geopereerd, ivm brandwonden en ook die huidacceptatie lijkt goed te gaan. Ze is afgelopen week weer naar het ziekenhuis geweest en kan waarschijnlijk ergens in mei geopereerd worden aan haar andere been en arm.
Ook dat lucht weer op.

Met Chico gaat ook alles prima. Hij is nu ruim twee jaar oud en heeft nu na twee jaar eindelijk geleerd hoe hij via de trap naar beneden moet lopen. Iets waar ik heel blij mee dacht te zijn, al wil het geval, dat hij nu iedere keer als ik naar beneden loop, me achterna komt. Dat is wat minder, want hij loopt niet weer terug naar boven, al kan hij dat wel, maar blijft piepend beneden zitten.
Gekke hond..... Haha!

Met de katten gaat het op zich ook wel goed, al verliest Amona haar tanden en wordt Maggy erg mager. Dit terwijl ze wel goed verzorgd worden. Maar goed, ze zijn nog even vrolijk als altijd.

Met mijn moeder gaat het helaas minder en behoorlijk achteruit, maar dat is iets wat we toch wel wisten, maar het niet makkelijker maakt.

Maar... al met al, zie ik nu het licht naar boven vanuit die diepe put weer wat zichtbaarder worden. Iets waar ik héél erg blij mee ben.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:19

Ik heb steeds de meeste verhalen van je gevolgd en in mijn ogen is dit zeker wel een licht puntje zeg.Doet me goed om het zo te lezen en ik denk niet dat ik de enigste ben die er zo over denkt.
Tuurlijk maakt de situatie van je moeder(weet niet wat) het niet makkelijker maar denk dat het al een hele opluchting is dat de rest beter gaat.
In ieder geval veel succes en ga vooral zo door en natuurlijk op naar maatje 38 hihihihi.

mysweety
Berichten: 53
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:25

Ik heb ze helaas niet gevolgd, maar ik ben blij voor je, dat het weer goed gaat!

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:06

Ik heb er een paar gelezen niet allemaal denk maar het gaat eindelijk weer de goede kant op he....

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 16:34

Ik ben zekers erg blij.. maar uiteraard nog wel voorzichtig.
Maar als het zo verder blijft gaan, dan komt het allemaal prima in orde.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:33

heb je meeste verhalen wel gelezen.
gelukkig dat het nu weet {wat} beter gaat!
hopen dat het zo blijft, en volhouden!! Haha!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:38

nou dat lijkt idd dat het beter met je gaat en nu maar hopen dat het in een stijgende lijn blijft gaan Haha!

heb je al een vast contract op ben je nog in je proeftijd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:04

Dit verhaal doet me denken aan het onderschrift dat iemand hier op Bokt een tijdje heeft gehad:
Zelfs door de kleinste raampjes, schijnt toch de zon!

Fijn dat het beter met je gaat HB!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 14:20

Nou Sandra... ik hoop dat je door de opleiding heen komt en een contract krijgt... DAt scheelt weer een hoop zorgen en geeft weer rust voor de toekomst.
Succes!

(ps: paarden staan nog steeds op een laag pitje?)

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 15:07

De opleiding zal geen probleem zijn, dat gaat allemaal voorspoedig. Ik werk nu nog via een uitzendbureau, waarna je waarschijnlijk tussen de 4 en 6 maanden een contract krijgt aangeboden voor een jaar. Ik heb net twee weken bezig, dus dat zal nog wel even duren. Haha!

Ja joyce, de paarden staan hier inderdaad op een héél laag pitje. Persoonlijk vind ik het erg belangrijk mijn leven weer wat op de rails te hebben, alvorens mijn tijd in de paarden te investeren. Niet dat ik dat niet wil, maar dan blijven andere dingen weer liggen en/of kan ik afspraken niet nakomen. En dat is iets wat ik niet wil. Maar goed, dat komt allemaal ook wel weer. Nu zijn er even belangrijkere dingen, al moet ik wel zeggen binnenkort best weer eens een ritje te willen maken.