Wat bezielt mannen ????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 08:48

Ik zeg niet dat dit voor alle mannen geldt, maar voor een aantal wel. Probeer je eens in te leven in de volgende situatie:

Je werkt de hele dag van vroeg tot laat, in een mogelijk lichamelijk zwaar beroep, om te zorgen dat er voldoende geld in het laadje komt voor je gezin en om je kind een mooie toekomst te geven. Je vrouw is gestopt met werken want die wil optimaal voor het kind zorgen, en daar was jij het mee eens want jullie kind is jullie alles.
's Avonds kom je thuis en hangt je vrouw die je vroeger zo aantrekkelijk vond, in een joggingbroek op de bank, te kreunen dat ze zo hard gewerkt heeft, dat de kleine zo vervelend was en dat ze zo moe is. Kun jij niet eens een keer voor het eten zorgen, want je doet toch al geen moer in huis?!
Afijn, je kookt (niet lekker genoeg), daarna de kleine in bad doen en naar bedje brengen (want anders ziet die jou ook nooit door de weeks dus dat zijn jouw taken), daarna zet je een bakkie koffie, maar je vrouw gaat naar fitness/cursus/hobbyclub oid want die zit de hele dag al thuis tegen het gewouwel van die kleine aan te luisteren, dus die heeft ook recht op een stukje eigen leven....
Zit je dan, afgepeigerd van je werk, in je eentje op de bank.
Als je vrouw thuiskomt en je vraagt hoe het was, is het antwoord "goed, ik ben moe, ga naar bed". Je laat haar eerst douchen, volgt daarna, en als jij in bed kruipt, slaapt ze al. (tot de kleine begint te brullen voor een nachtelijke schranspartij die 1 van jullie op moet gaan knappen)



Klinkt overdreven he? Maar eh.... volgens mij komt het heeeeel regelmatig voor. En als ik dan een man was, dan zou ik ook wel eens wat lol en spanning op m'n werk willen. Waarschijnlijk niet verder dan wat flirten en fantaseren (blijft het bij de meesten ook bij hoor), maar toch even dat spanningsveld opzoeken. Lekker.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:17

Romkabouter schreef:
De situatie die Sonja beschrijft klintk als een horror-scenario Scheve mond


En gewaarschuwde kabouters tellen voor 2 he Rom Haha! hahaha

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Anoukjuuuhh, Berdien, Butterfly, Charaz, Exorcizamus, Facebook, Iccc, koenlover, Lalidan, laura_estee, Lisewiesje, manonutjuh, MarjanB, Momo94, Saaams, Thami, winnetou4502 en 56 bezoekers