Begrafenis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Begrafenis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 20:56

27 april is mijn broertje overleden en nog steeds heb ik hem niet kunnen zien. Het is allemaal erg naar hij is geclaimd door de staat. Hij moest vandaag een autopsie ondergaan om de doodsoorzaak zwart op wit te krijgen.
De man die mijn broertje van zijn leven heeft beroofd is 65 jaar en hem wordt dood door schuld ten laste gelegd. Hij heeft een hele rote fout gemaakt waardoor mijn broertje nu niet meer leeft.
Met het oog op een proces moet hij dus nu helaas die autopsie hebben.
Gelukkig wordt zijn lichaam dan maandag vrij gegeven. Daarna wordt hij naar Nederland vervoert.
Dinsdagmiddag mag ik eindelijk bij hem zijn en hem aanraken, afscheid nemen en alles wat ik verder nog wil. savonds hebben familie en vrienden gelegenheid om afscheid te nemen.
Woendagmiddag om half 2 hebben we een niet kerkelijke dienst in Houten en daar zal ik een speech geven tussen mijn tranen door. Het zal een hele zware dag worden maar ik heb er "zin" in want op die manier kan ik toch nog iets voor hem doen nu kunnen we alleen nog maar wachten...

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:18

Heel veel sterkte aankomende dagen..

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:19

jeetje diana, zit hier weer met een dikke laag kippenvel.. Scheve mond
wat vreselijk dat ja dit alles door moet maken..
Het leven is echt niet eerlijk..
Nogmaals heel veel sterkte en succes dinsdagmiddag, kan me voorstellen dat je het fijn vind om een soort speech te geven.
hele dikke knuffel
marloes

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:26

Ik hoop dat je op jouw manier afscheid van je broertje kunt nemen en ik wens je ongelooflijk veel sterkte en kracht toe.
Ik weet zeker dat als je het moeilijk heb dat je hier je verhaal kwijt kunt.

*KNUFFEL*
Linda

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:30

Of het allemaal niet erg genoeg is.
Brrr.
Heel erg veel sterkte!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:34

heel veel sterkte gewenst
het is zowiezo al een heel naar gebeuren , maar dan komt de staat er ook nog eens tussendoor
maar gelukkig kun je dalijk gaan beginnen met afscheid nemen
neem er de tijd voor ,

ik wens je nogmaals heel veel sterkte de komende dagen, weken ,maanden en daarna

doe alles wat je wilt doen en denkt dat hij zou willen , het is het laatste wat je nog kunt doen

sterkte

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:51

Lieve Diana,

Wat vervelend dat dit er nu ook nog allemaal bij komt. Heel veel sterkte en kracht de komende dagen en ik hoop dat je dinsdag tegen je broertje kan zeggen wat je nog wilt zeggen. Neem rustig afscheid.

Dikke knuf,
Diana

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:57

Heel veel sterkte en ik kan me zo voorstellen dat je hem liever hier hebt nu, volkomen begrijpelijk.
Sterkte met afscheid nemen strakjes.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:00

Heel veel sterkte gewenst!
Ik hoop dat je op die manier afscheid kunt nemen die voor jou het beste voelt!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:00

heel heel veel sterkte de komende tijd...we zijn er voor je..

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:07

Heel veel sterkte, maar dat heb ik al een keer gezegd...

Ik hoop dat het afscheid met hem mooi verloopt, dat het ook een mooie dienst wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:14

veel moed voor de komende dagen.

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:17

Djezus, dat is schrikken!!!
Wat is er gebeurd met je broertje?
Jemig vind wel dat je sterk staat als ik het zo zie, en echt enorme sterkte met der verwerking, moge die man berouw krijgen!!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:21

Heel veel sterkte, laat het een mooi afscheid zijn..

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:23

Heel veel sterkte meid.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 23:38

Verschrikkelijk dat jouw broer nu even bezit lijkt te zijn van anderen, ik hoop dat je toch nog goed afscheid van hem kunt nemen, en misschien geeft het in de toekomst toch troost dat diegene die verantwoordelijk is voor zijn dood er ook niet zomaar mee wegkomt.
Heel veel sterkte...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 00:01

Dit ga ik zeggen:

Het was 27 April 2004 en ik zat niets vermoedend op mijn werk, de telefoon ging, het was ma. Ze zei dat er iets heel ergs was gebeurd. Ik zette me schrap op mijn bureaustoel maar toch kwam de klap keihard aan. Ze zei me dat je was omgekomen bij een motorongeluk.
Het kan toch niet waar zijn, mijn Arjan? is hij er echt niet meer?Hoe kan dat nou, pas was hij nog bij ons, van de week had ik hem nog aan de telefoon, wat is er gebeurd?

De eerste rit van dit jaar, je motor was weer als nieuw en jij was apetrots. Je ging een stukje rijden maar daar was ineens die auto, je ging vol in de rem maar het was te laat….
Waar waren die beschermengeltjes nou die altijd op je schouder zaten als je weg ging met de motor? Ik had ze nog zo gezegd bij je te blijven!

Nu zal ik het zonder jou moeten doen en tot nog toe valt me dat heel erg zwaar. Ik zoek naar houvast, een sprankje hoop maar die vind ik nauwelijks. Jij vrolijk mannetje laat zo’n enorme leegte achter, die vul je zomaar niet op.

Vaak denk ik aan maart, toen je bij ons was met Johan. Als ik toen had geweten dat dat de laatste keer zou zijn … dan had ik je op een troon gezet en als een vorst behandeld. Dan zou ik alles doen wat je van me vroeg.
In plaats daarvan heb ik je een zware wasmachine naar zolder laten tillen. In die week zijn Dirk en ik verhuisd en jij was erbij net als toen ik naar de friezenpoort verhuisde. Je zei nog dat dit de laatste keer was, de volgende keer moest ik het zelf doen.
Ik dacht nog, dat zegt ie nu maar hij is er toch wel weer bij, want zo is hij, mijn broertje!

In gedachten zal je er ook zijn want ik laat je niet los. In mijn hart heb je een hele grote kamer helemaal voor jou alleen. Ik denk aan je, 24 uur per dag!
Lieve Arjan, waar je ook bent, denk je ook een beetje aan mij?

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 00:01

Jemig, wat rot voor jullie.
Sterkte, ik hoop dat je hem snel zelf kunt zien om persoonlijk dag te zeggen....

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 00:09

Wat erg,

Mag ik je vragen hoe oud je broertje was?

Veel sterkte,

Annefloor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 00:13

Verdrietig Ik leef met je mee.... dit lijkt me zo verschrikkelijk. Diana_Mabel, wederom heel veel sterkte voor de komende tijd, voor jou en je familie, mooie tekst trouwens...

Annefloor, hij was 24, veels te jong...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 00:43

Een hele mooie tekst. Je hebt je gevoel mooi verwoord.

Heel veel sterkte.

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 00:47

Wat een prachtig mooie tekst.
En je zult zien dat het je lukt om het voor te dragen ,ik spreek uit ervaring.
Bij deze wil ik jou en je naasten alle kracht toewensen die nodig zijn om dit verlies te boven te komen.
Konden we hier allemaal maar een stukje pijn bij je wegnemen, dan zou het wat eerlijker verdeelt zijn.

Sterkte!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 01:09

Ik krijg kippenvel van jouw tekst, Diana... Wat heb je je gevoel mooi beschreven...

Heel veel sterkte voor jou en je familie, jullie zullen het nodig hebben.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 08:29

Poeh wat een heftige tekst joh, om daar uit te spreken, maar het geeft je vast een goed gevoel om dat nog voor hem te doen. Hebben wij met de begrafenis van mijn oma ook gedaan en sommige zinnen kreeg ik er echt met moeite uit, maar achteraf ben ik blij dat ik het gedaan heb.
Heel veel sterkte, jij had niet alleen een lieve broer, maar ik weet zeker dat hij jou ook als een hele lieve zus gezien heeft, (en dat blijft zo) sterkte ermee...

chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 08:46

Heel erg veel sterkte