Asociale casiéres

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Asociale casiéres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 11:01

Sta je in een bloedhete drukke AH te wachten tot jij eindelijk je boodschappen af kan rekenen , zie je dat een oudere man zijn vrouw langs de rijen probeert te krijgen omdat zijn vrouw dreigt niet goed te worden.
Helaas lukt het niet want echt niemand ''kon'' opzij gaan. Die vrouw werdt met de minuut bleeker zag ik.
Ik zie dat de rij naast mij gesloten is en dat ik alleen een winkelwagen hoef los te maken zodat die vrouw daar langs kan.
Ik zeg tegen die oudere man en vrouw dat ze daar langs kunnen en maak snel het winkelwagentje los.
Die vrouw kon eindelijk op het bankje verderop gaan zitten.
Goeie daad zou ja haast denken.. Verward

Krijg ik me toch een scheldpartij van een casiére van een andere kassa Verward Of ik voortaan met mn poten van een winkelwagentje wil houden als die kassa gesloten is, ik had het netjes moeten vragen.
Toen ik antwoorde dat die vrouw en snel door moest omdat ze dreigde flauw te vallen, kon ik het helemaal krijgen Boos!


Tjeez...ik kreeg de indruk dat het belangrijker was om te vragen of ik alsjeblieft dat karretje kon verplaatsen dan voorkomen dat die vrouw flauwvalt in hun winkel Scheve mond

Ik zit er nog over te denken of ik die chef eens zal bellen Extreme duivel

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 11:18

Pfff wat een raar mens zeg, ik zou er zeker melding van maken zodat ze er op aan gesproken kan worden.

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 11:40

Ja, daar zou ik dus over gaan bellen. Vind het echt belachelijk dat ze zo reageren. Waar halen ze het lef vandaan!

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 11:40

Ik zou zeker bellen. Wat je hebt gedaan vind ik goed, en dat zal hij zeker ook vinden. Dat zijn cassieres te blind zijn om zoiets te zien en regelen, daar moet ie maar eens naar kijken.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 12:23

zo Scheve mond ik zou het ook melden hoor!
niet alle cassieres zijn zo hoor Huilen (ben er zelf een Knipoog)

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 12:25

Citaat:
niet alle cassieres zijn zo hoor


Weet ik hoor !! Knipoog Er zijn genoeg hele lieve cassiers

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 12:31

Wat een dom wijf!! Ik zou zeker een klacht in dienen, zo'n houding mag een cassiere echt niet geven tegenover klanten...

En ik vind wel dat je een goede daad heb verricht!! Haha!

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 12:37

Jenna schreef:
Ik zit er nog over te denken of ik die chef eens zal bellen Extreme duivel


Lijkt mij een strak plan

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:35

Ik begin langzaam te denken dat de AH mentaliteit ook niet helemaal je-van-het is. Bij ons is het personeel ook als zo.......(tsja noem eens een goed woord)
Ik stond al op mijn achterste benen toen ik de titel las (3 keer raden wat mijn bijbaantje is), maar ben het nu helemaal met je eens

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:48

Ik had nieteens gebeld, er huppelen ter plekke altijd wel managers rond die je erop aan kunt spreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 16:23

Nou zeg wat een raar mens. Scheve mond Laat haar maar lekker, niks van aantrekken. Je hebt goed gehandeld.

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 16:51

Ik had zeler de manager even aangesproken, die lopen idd altijd wel in de winkel rond... Ik ben ook cassiere geweest maar bij ons werd het echt niet getolereerd als er onbeleefd tegen een klant werd gedaan... Laat staan dat je tegen een klant zou schelden....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 16:54

Waarschijnlijk had die cassiere de opdracht gekregen om NOOIT mensen langs een dichte kassa te laten gaan. Dus ook al is het een noodgeval, dan nog moet je de orders van de baas opvolgen. Niet echt flexibel. Knipoog

Ach, als jij voor jezelf maar weet dat je een goede daad hebt verricht. Die mensen zullen je iig dankbaar zijn voor je snelle handelen! Lachen

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 17:03

ja bij ons ook

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 17:19

damn had ik op mn werk moeten flikken , vlieg ik dr gelijk uit !!

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 17:20

hihi

Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 17:45

wat een mentaliteit tegenwoordig ook.
Ik had gelijk bij deinformatiebalie even naar de chef gevraagt. Zulke dingen kunnen toch echt niet. Wat had die casierre gedaan als die vrouw was flauwgevallen? Haar zeker ook laten liggen en het karretje ervoor laten staan.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 18:09

pienV schreef:
Ja, daar zou ik dus over gaan bellen. Vind het echt belachelijk dat ze zo reageren. Waar halen ze het lef vandaan!


als caissiere zijnde, zou ik het wel fijn vinden als je niet alle caissieres over 1 kam scheert..

En idd... wat ontzettend brutaal en onzinnig om zo te reageren.. Overigens staan bij ons de karretjes met een slotje vast, dat was dus blijkbaar niet zo?

Ik had overigens vandaag een asociale klant. Nja niet zozeer aso, maar wel onbeleefd! Ik zat op de grond vakken te vullen en ze vroeg me naar de becel koffiemelk. Kon ik zo snel even niet vinden, maar klein tijdje later had ik m en gaf m aan de klant met de vraag of ze deze bedoelde. JA< MAAR IK MOET ER 2! "ow, dat kan hoor, alstublieft." Mevouw pakt nog een goudband, ik moet ook een volle melk hebben, is dit volle melk? Wist ik niet uit mijn hoofd, dus pak een ander pak om te lezen wat er op staat.. "NOU LAAT MAAR! Ik NEEM DEZE WEL GEWOON!" Uhm.. pardon?? Was ik nou zonder iets te zeggen weggelopen of had ik er compleet negeerd dan ok, maar ik hielp er gewoon! Tsja.. kan der niets aan doen dat ik van de duizenden artikelen niet precies weet wat wat is en wat er precies in zit..

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 18:33

Ja asociale klaten zijn er ook helaas Scheve mond

Ik zat er ook aan te denken omdirect naar die chef te gaan maar omdat het zo waanzinnig druk was heb ik het maar niet gedaan.
Maar ik heb ze een ''vriendelijke'' brief gestuurd Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 18:57

Tja mag het eigenlijk niet zeggen..... maar ze zit niet vor niets achter de kassa Knipoog Bloos!
Nee das belachelijk er zitten ook veel studenten en mensen die wel hersens hebben....
Maar sommige zijn niet zo bijster slim...

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:34

nja fsoudan, ik weet niet hoe oud de dame in kwestie is.. Mssn is t wel degelijk een student, maar gewoon niet zo'n vriendelijke. Dat zou best kunnen natuurlijk.. Maar wij hebben er ook zitten hoor, waarvan je denkt, muts, denk nou eens ná voordat je weer je bek opentrekt! Zo heeft een collega een keer tegen mij gezegd: goh, je lijkt wel een turk zo! Omdat ik een hoofddoekje op had.. Uhm.. Oke??

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:56

Pff, het lef Scheve mond , en dan bedoel ik van de cassiere Haha!.
Dat slaat echt helemaal nergens op zeg! Wat denkt zo iemand wel niet

Goed gedaan hoor Cool , krijg ter plekke al medelijden met die oude mensen als ik je verhaaltje zo lees, zo zie ik mijn opa en oma ook zomaar staan Knipoog. Ze waren vast blij dat jij ze te hulp kwam!