ons toekomstige huisje :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

ons toekomstige huisje :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 20:57

na lang zoeken hebben Bjorn en ik eindelijk en leuk huisje gevonden
Bjorn woont nu in Belgie, maar werkt in bergeijk en daar komt ie ook vandaan, wonen zn vrienden+familie enzo ook
hij wil daar graag weer gaan wonen, en dat is voor mij ook een stuk fijner!
maar ja vind maar eens iets van rond de 2 ton in een leuk deel van bergeijk, en wat redelijk tot goed is onderhouden!

we hebben veel huizen gezien, bijna allemaal rijtjeshuizen en die dan niet goed onderhouden zijn of bv een nieuwe keuken/badkamer nodig hebben, of bv een compleet rotte dakkapel en rotte kozijnen etc hebben, en om nou eerst nog eens vanalles te moeten verbouwen voordat je er kan gaan wonen zagen we ook niet zitten.

Nu hebben we een leuk klein hoekhuisje gezien voor een normale prijs, en bjorn heeft er een bod op gedaan, hebben een tegenbod gekregen en dat accepteert bjorn wrsch dat laat ie de mensen na het weekend weten, mocht er in de tussentijd en hoger bod op t huis worden gedaan, dan moet bjorn daar eerst iets van horen van de makelaar, en dan kan hij alsnog besluiten om gewoon de vraagprijs te betalen, dus hoe dan ook, voor 99% is zeker dat dit ons toekomstge huisje gaat worden!

of we het samen kopen, of hij alleen, of ik er meteen definitief ga wonen, of net als nu mn adres nog bij mn ouders hou, maar ik wel 5/6/7 dagen per week bij bjorn ben, daar ga ik nog even goed over nadenken en daar gaan bjorn en ik morgen even goed over praten....t is nml toch wel erg definitief, samenwonen opzich al, maar samen een huis kopen ligt nog weer wat ingewikkelder...maar hoe dan ook, binnenkort woont bjorn lekker dichtbij en ben ik er, net als nu, bijna heel de week

ook iets waar ik naar uitkijk is de hond(of 2 als t aan mij ligt) die er komen als alles helemaal klaar is en we er wonen Lachen

genoeg gepraat, hier wat foto's Lachen

heel de wijk bestaat uit huizen met maar 2 verdiepingen, vond het eerst een vreemd gezicht, maar heel de wijk is zo dus t ziet er best grappig uit eigenlijk, van die huizen zonder puntdak erop Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

omschrijving:

Klaproosstraat 2 te Bergeijk.
In een rustige straat aan een pleintje gelegen nabij het centrum van Bergeijk uitstekend onderhouden uitgebouwde hoekwoning met c.v. en garage.
Indeling; ontvangsthal met tegelvloer, geheel betegelde toiletruimte met vrijhangend toilet; gezellige woonkamer met tegelvloer; semi-open eetkeuken met tegelvloer en lichte keukeninrichting voorzien van gaskookplaat, afzuigkap, koelkast, electrische oven, diverse boven- en onderkasten, verdiepte voorraad kelder; gedeeltelijk betegelde bijkeuken;
1e verd.; via overloop naar 3 slaapkamers; luxe badkamer met douche-cabine, fraai wandmeubel met vaste wastafel, vrijhangend toilet; c.v. ruimte;
Algemeen; dakisolatie, geheel v.v. hard houten ramen en kozijnen en thermopane beglazing, vrije achterom, het gehele pand is in lichte moderne tinten afgewerkt, bouwjaar ca. 1960, inhoud ca. 310 m3.
Aanvaarding in overleg.

met dank aan www.funda.nl Knipoog
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 24-04-04 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:59

wauw dat ziet er leuk uit! heel veel geluk daar met z'n 2en Lachen

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:05

Gaaf huisje zeg. Ziet er wel leuk uit zo zeg. En die badkamer is zelfs mooier dan die van ons. Al is dat niet zo moeilijk. Knipoog. Veel succes in jullie nieuwe huisje dan maar.

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:20

heey renske! Echt super hoor
Ziet er allemaal goed uit! Ik kom zeker n keer kijken! Of laat je me t volgende maand als ik bij jou ben ff zien? Heel veel geluk samen!!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:56

He leuk Renske.. ben benieuwd!
Als je toch een hond wil nemen, kun je morgen wel mee gaan wandelen met een asielhond??? Schijnheilig Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:38

Ziet er allemaal goed uit!
Laat je de datum van de house-warming weten? Haha!

Zal Bjorn blij mee zijn, een huis vol Bokkers Schijnheilig

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:40

Gefeliciteers mooie badkamer.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 23:46

thnx Haha! ik zie het echt helemaal zitten, bjorn ook, die is helemaal blij dat ie dalijk weer in bergeijk woont!

griebels als t aan mij ligt komt er zeker te weten een asielhond! om bjorn daarvan te overtuigen gaan we wel een keer mee wandelen op een zondag alleen wil hij persee een labrador heeft ie nu ook al, maar die woont bij zn ouders omdat hij naar een appartement in belgie verhuisde, maar hij wil dus t liefst een jonge lab, ik wil een asielhond een goed plekje geven, vandaar dat er dus wrsch 2 honden komen, maar eerst maar eens afwachten of het allemaal doorgaat Haha! en morgen gaan we alles heel grondig en serieus bespreken hoe we het precies gaan doen, das ook niet onbelangrijk Knipoog

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 00:04

Leuk huisje, wij hebben ook net gekocht,

Afbeelding
Lekker oudbollige kleuren,maar vriendlief is schilder Haha!

Echt een hoop regel werk hoor, met de hypotheek, de notaris etc.
Tip 1 laat verschillende notarissen prijzen van de hypotheek en leverings acte uitrekenen.
Dat scheelt soms honderden euro's

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 02:01

Leuk huisje zeg! Die badkamer is erg mooi, gefeliciteerd hoor.

Jij ook curly2day, ik zie alleen niet echt oubollige kleuren. Alleen die garage met strepen maar dat vind ik juist wel leuk.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 07:05

Hey meid, van harte gefeliciteerd. Geweldig. Het lijkt wel of iedereen huizen koopt Haha!.

Wat betreft het verschil samenwonen of kopen. Je moet maar zo denken, het kan bij beiden fout gaan. En het kan bij beiden fantastisch gaan. Jij hoeft niet mee te kopen maar zou kunnen meedelen in de kosten. Gaat het fout, dan hebben jullie een wat makkelijkere uitweg.

Heel veel geluk en succes. Ik ga nu maar eens wat van onze foto's plaatsen.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 09:54

Ok Renske, laat maar weten wanneer het zover is... Haha!
Veel succes met je huisje!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 10:16

Wat onzettend leuk voor jullie Renske! Ik hoop echt dat het doorgaat..
Veel succes

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 17:17

we zijn druk aan het onderhandelen met de verkopers!
we hebben een tegenbod gedaan, daar hebben hun op gereageerd, en wij dus ook weer, dat tegenboden blijven geven kunnen we doen, omdat er nog niemand anders een bod heeft gedaan, mocht er iemand anders ineens interesse hebben kunnen we alsnog besluiten om op het 2e bod van de verkopers in te gaan.

nog even afwachten dus Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 18:28

JAAAAAAAAAAAAAAAA

ze hebben ons bod geaccepteerd!!!!!!!!

mandag de bank bellen voor een afspraak om de hypotheek te laten berekenen, of bjorn de hypotheek alleen afsluit, of wij samen, dat laten we uitrekenen wat t beste is

zaterdag belt de makelaar nog(hij belde bjorn toen bjorn in belgie was en de verbinding was niet supergoed) over wat meer details, zoals wanneer we de sleutel krijgen enz enz

gelukkig weer wat positief nieuws na een vervelende avond gisteren [VvdD] Ongeluk gehad in Belgie....

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:39

Mooi huisje zeg !!! Lachen

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:39

Renske20 schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAAA

ze hebben ons bod geaccepteerd!!!!!!!!

mandag de bank bellen voor een afspraak om de hypotheek te laten berekenen, of bjorn de hypotheek alleen afsluit, of wij samen, dat laten we uitrekenen wat t beste is

zaterdag belt de makelaar nog(hij belde bjorn toen bjorn in belgie was en de verbinding was niet supergoed) over wat meer details, zoals wanneer we de sleutel krijgen enz enz

gelukkig weer wat positief nieuws na een vervelende avond gisteren [VvdD] Ongeluk gehad in Belgie....



Spannend he, wij hebben net het voorlopige koopcontract getekend en krijgen 1 juni de sleutel.
Let wel op dat je bij bijna alles wel wat kunt handelen over de prijs.
Dat kan zo een honderd of 3 schelen, vooral bij de notaris

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:47

Gefeliciteerd. Leuk huisje hoor, vooral die badkamer ziet er goed uit.

Dinsdag gaan mijn vriend en ik bij een huisje kijken.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 22:48

Nathalie1981 schreef:
Gefeliciteerd. Leuk huisje hoor, vooral die badkamer ziet er goed uit.

Dinsdag gaan mijn vriend en ik bij een huisje kijken.



even off-topic, waar ook twee katjes in passen Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 23:25

Gefeliciteerd!

Ziet er ook netjes uit hoor.
Heel erg veel plezier en succes alvast in je nieuwe huisje.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 23:53

Super joh,ziet er goed uit zeg! OK dan!
Lundi

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 17:20

Ziet er erg leuk uit Renske! Vooral die badkamer... Kwijl Veel plezier met jullie nieuwe stekkie.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:14

Gefeliciteerd met jullie huisje. Ziet er super mooi uit, best ruim volgens mij. Wel even wennen dat er geen puntdak op zit.

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:34

Gefeliciteerd!!!!
Wat onwijs leuk zeg! het huisje ziet er ook heel leuk uit
Veel plezier in jullie toekomstige huis Haha!

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 22:05

gefeliciteerd!! heel veel plezier in jullie nieuwe huisje