Ervaring met thuiswerk?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Ervaring met thuiswerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 18:09

Ik ben me momenteel een beetje aan het orienteren op een of andere manier een klein beetje bij te verdienen. Ik werk al 40 uur, mijn vriend ook, en nog zitten we vaak een beetje krap bij kas. Daar hebben we zelf voor gekozen door een wat luxere leven te leiden met een paard, een eigen huis in een mooi dorp, 2 auto`s waarvan 1 dure (van mijn vriend natuurlijk! Rolleyes ) en dat soort dingen. Ik zou wel eens wat meer ruimte willen hebben om af en toe wat mooie kleding te kopen, een setje voor Kore, of wat vaker uit eten te kunnen of naar de bios te gaan. Aangezien ik geen zin heb om op zaterdag nog in een winkel ofzo te gaan staan werken, geef ik de voorkeur aan iets thuis. Brochures vouwen ofzo, weet ik het...!
Gisteren zag ik in de krant een advertentie van www.thuiswerk.tv en heb net even op de site gekeken. Het zag er erg netjes uit, ook met een hoop referenties enzo. Het enige nadeel is dat ze geen openstaande vacatures online hebben staan, daar moet je voor bellen... Scheve mond

Zijn er mensen op Bokt die naast hun baan nog een bijverdienste hebben, of mensen die thuiswerk doen??


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 19:16

Oh dat is dan een goede tip... heb je misschien dan wel adresjes voor me die wel goed betrouwbaar zijn? Mag ook per pb hoor!!

Ik zal Pervinco ook eens een pb sturen dan

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 19:26

Hahahahhahaha!!!! Sorry.... Bloos

Nee ik ga me heel goed laten informeren wat het eventueel inhoudt, don`t worry about that! Liever niets erbij als zoiets wat jij beschrijft!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr, Fleur_Laura, heidy_wilco, limagirl, MirjamRobin, OleJon, Siebel, vikawiek, YandexBot en 45 bezoekers