Bah rot nieuws

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Bah rot nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:26

Ik had net mijn moeder aan de telefoon. Ze had slecht nieuws. Mijn tante ligt in het ziekenhuis met hele ernstige hartproblemen. Ze ging vandaag naar het ziekenhuis voor een routine onderzoek. Toen kwamen ze erachter dat er bij haar hart geen aders meer zijn die helemaal open zijn. Sterker nog de meeste zijn 90% dicht. Als ze er vandaag niet achter waren gekomen was ze morgen waarschijnlijk dood geweest. Ze gaan vandaag of morgen met spoed opereren. Als het goed gaat dan kan ze wel normaal doorleven.

Mijn moeder was met haar mee vandaag. Ze is nu overgebracht met een ambulance naar een ander ziekenhuis in Amsterdam. Ik ga er straks naartoe.

Ik ben er best stuk van... en zit nu te huilen achter mijn laptop. Het is zo'n ontzettend lief mens... Ik hoop dat alles goed gaat... Verdrietig

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:31

Ach rustig maar.....het is geen fijn nieuws
maar je tante is iig in goed handen!
Ik ga voor jou en je tante duimen dat het goed gaat
aflopen.....Heel veel sterkte zowel voor jou als je moeder en
je tante Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:33

Dank je wel... Mijn ouders zijn nu bij haar in het ziekenhuis... Dit geeft zo'n machteloos gevoel.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:36

He bah... het zit je ook niet mee he meis... Maar als het een troost is, mijn vader had precies hetzelfde een tijdje terug...als hij een dag later was geweest... Gelukkig waren de artsen en hij er op tijd bij en dan kan het een kwestie van een vrij simpele ingreep zijn hoor. Heel veel sterkte iig. Ach gut

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:42

Heel veel sterkte en zo te horen maakt ze een goede kans.

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:44

ooooohw Huilen
Veel sterkte!!

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:45

Sorane schreef:
Dank je wel... Mijn ouders zijn nu bij haar in het ziekenhuis... Dit geeft zo'n machteloos gevoel.


Onthoud dat je tante in heel goede handen is Lachen

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:46

Veel sterkte gewenst voor jou en je familie!

Altijd raar, de dingen waar je je daarvoor dan druk over maakt vallen in het niets als je zo'n bericht krijgt...
Je beseft dan maar al te goed dat je niet alles vanzelfsprekend moet vinden.

Gelukkig heeft je tante een heel lieve familie die erg bezorgd is zo te horen Ach gut

Sterkte en zoals al gezegd is, ze is nu in goede handen en ze zullen hun uiterste best doen om je tante weer in orde te krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 16:17

Dank jullie voor jullie lieve woorden.

Inderdaad alle dingen waar wij ons zorgen om maakten lijken nu niets voor te stellen.
Dat ze in goede handen is besef ik erg goed, maar dat neemt mijn zorgen om haar niet weg.
Ze heeft voor ons gezin (ouders, broertje, zusje en ik) altijd zo vreselijk veel gedaan in hele moeilijke tijden. We hebben haar allemaal heel erg lief en houden ook erg veel van haar.
Maar wat kan de tijd op dit soort momenten kruipen zeg. Ik ben even snel in bad geweest, even opfrissen. Ik wacht nu tot mijn vriend thuis komt dan gaan we snel naar het ziekenhuis toe. Eten doe we onderweg wel even snel, iets van een patatje maar, hoewel mijn maag nu even geen zin erin heeft. Ik maak me misschien wel te veel zorgen terwijl ze nu in zulke goede zorg is.

Ik hoop ook echt dat ze snel de oude weer is. Zodat ze weer lekker haar dingetjes kan doen en reizen.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 16:19

Gelukkig zijn ze er nog op tijd bij!
Zoals meer mensen al zeggen, ze is nu in goede handen. Maar ik kan me voorstellen dat je je op zo'n moment behoorlijk machteloos voelt.

Hopelijk lezen we hier binnenkort een positieve update Lachen

Sterkte, ook voor je tante en de rest van de familie Ach gut

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 16:26

Vreselijk bericht zeg. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn vader. Die heeft nu spiraaltjes in de aders en het gaat nu prima met hem!! Geef de hoop dus absoluut niet op, het komt wel goed Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 16:30

Gelukkig waren ze er op tijd bij, en hoeft ze niet te lang te wachten voor de operatie. Je zult zien, gaat allemaal goed komen. Maar het doet je toch weer even beseffen dat gezondheid het hoogste goed is.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 17:51

Als ze in het AMC in Amsterdag ligt, is ze in hele goede handen, er lopen daar topcardiologen rond. Heel veel sterkte ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:12

Kleine update.
Haar situatie is nu stabiel. Ze wordt vandaag of morgen geopereerd. Ze krijgt iets van 6 of 7 bypasses. Vrij heftig dus. Maar als het eenmaal gebeurd is en ze is weer wat beter, dan zou ze zich een compleet ander mens moeten voelen.
We zijn nu iedere dag bij haar. Ze ligt nu in een ziekenhuis in Amsterdam noord, ze wordt vandaag of morgen overgeplaatst naar het VU waarschijnlijk of het OLVGH.

Maar dat ik daar de 29e in de avond naartoe ging, ging onderweg mijn telefoon... Mijn moeder ze had meer slecht nieuws...
Mijn nicht ligt ook in het ziekenhuis. Dat is dus de dochter van mijn tante. Ze heeft een zeer ernstige longontsteking en ligt aan de beademing. Dus ik kon bij twee lieve mensen op bezoek.
Met mijn nicht is het nog niets beter. Haar situatie is nog steeds niet stabiel. Ik maak me om haar toch nog wel de meeste zorgen. Dat het met mijn tante goedkomt ben ik niet bang voor, maar mijn nicht. Verdrietig