Bah ik ben duf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Bah ik ben duf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 10:50

Kennen jullie dat gevoel. Je staat op, heerlijk uitgerust. Je hebt een vrije dag en hebt een hoop huishoudelijke klusjes gepland in de ochtend zodat je de middag lekker kunt doen wat je wilt.
Zo had ik dat dus ook in mijn hoofd. Maar ik zit nu achter mijn pc heb alleen even wat was gedaan en ons bed verschoond en heb nu geen zin meer. Ik moet alleen nog de keuken doen dan ben ik klaar, maar ik heb gewoon geen zin meer.

Hebben jullie dat ook wel eens?



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 11:18

Pff nou ik heb toch maar even de keuken opgeruimd. Toch handig zo'n vaatwasser Haha! Maar hij zet het er niet vanzelf in.
Nu moet ik zo nog in bad, maar dat komt wel. Nu kan ik eindelijk lekker zitten En vast energie verzamelen voor morgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 11:32

Ik moet nu nog een website afbouwen... tot nu toe ben ik nog niet verder gekomen dan Bokt en Kazaa Schijnheilig Toch zo maar even aan gaan beginnen hihi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Briiet, C_estmoi, CarpeDiem_, chinnie, CupCakes_, dalena, Floko, Ineke2, Jacquelinee_, Marjo, marte_kandia, mOamm, rocky_1995, rosalie_a, Syzygy, Winged, Xanthippe en 139 bezoekers