pfff blij dat ik zit...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

pfff blij dat ik zit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 19:25

Frank werkt bij de marine. Meerdere keren in het jaar gaan ze voor langere tijd de zee op. We zien elkaar soms maanden niet. Het enige contact wat we dan hebben is via mail en telefoon. Zelfs dat ik nog minimaal ivm kosten. Mijn vriend komt morgen weer thuis. Haha! Dat zal betekenen dat ik weer veel tijd bij hem door zal brengen, daar veel over de vloer zal komen en als kind aan huis zal worden beschouwd. Wanneer mijn vriend er is slaap ik meestal doordeweeks en in het weekend bij hem... Natuurlijk help ik dan mee in de huishouding etc. Gisteravond heb ik dus belsoten zijn kamer schoon te maken. OK dan! Als meneer dan graag wil dat ik met hem het bed deel dan wel graag in een schone, frisse kamer en in een schoon en fris bed. Tong uitsteken Gisteravond ben ik om 20:00 begonnen met alle planken en alles wat er op staat af te nemen, spinrag vrij te maken en zijn bureau aan kant te ruimen. Daar heb ik 3 uur over gedaan. om 23:00 hield ik het even voor gezien en besloot de volgende dag verder te gaan. Vanmorgen stond ik om 9:00 weer op de stoep. Al gauw bleek dat er niemand thuis dus(heb een sleutel van hun huis) dus ik kon ongestoord rommelen. Knipoog 4 uur verder was de kamer spik en span. Ik heb me lopen zweten. PFFFF... Schijnheilig

De rest van de dag ben ik druk bezig geweest van alles te regelen en vanavond moest ik zelf ook nog een paar uurtjes werken. Nu ik zit voel ik pas het lood in mijn benen... Blij dat ik zit... Ach gut


Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 22:18

pmarena schreef:
Ojee....dan kan hij straks niks meer vinden enzo , en wordt een beetje kwaad erom....ben je daar niet bang voor Tong uitsteken

Voelt wel goed he , als je dat resultaat zo ziet ?


Frank is allang blij dat hij het niet hoeft te doen. Knipoog
Aan belangrijke persoonlijke spullen kom ik niet in de zin dat ik nergens in ga lopen trekken. Ik houdt het allemaal netjes bij elkaar.
Hij heeft daar geen problemen mee. Na al meer als 2 jaar te hebben gedeeld vertrouwd hij me daar wel in... Gelukkig OK dan!


Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 07:38

superlenie schreef:
hey waar zit hij bij? want mijn ex-zwager komt morgen ook weer thuis namelijk! ( misschien kennen ze elkaar?)


Mijn vriend werkt bij de marine op de Van Speijk. Ze zijn bijna 4 maanden naar de middelandse-zee geweest. Griekenland, Spanje, Turkije...

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 08:50

Dus het word nog drukte in Den Helder met al die mensen die afgehaald gaan worden vandaag... Knipoog

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 15:47

Inmiddels ben ik bij mijn vriend. Haha! Ik laat hem nu even rustig zijn gang gaan. Hij rommelt even lekker aan, begint zijn draai in de fam weer te vinden en we genieten van het weerzien...

Hij is blij met zijn opgeruimde en schone kamer, zo blij dat het nu alweer een zwijnenstal is. Bloos! hahaha... In iedergeval is ie nog wel schoon. Knipoog

Hij heeft ontzettende leuke shirtjes voor me meegenomen. Ze staan me, al zeg ik het zelf, echt super. *LOL* En als klap op de vuurpijl heeft hij me een hele mooie gouden armband cadeau gedaan. Pling Nog voor mijn verjaardag. Zo lief!!! Hij heeft nog een suprise voor mij, maar die wil hij pas vanavond uit de doeken doen... Ik ben zo benieuwd. *LOL*

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 15:58

Frank heeft op het moment 2 weken verlof. Eelke dag bij huis. Na die 2 weken moet hij weer naar Den Helder en zal hij de weekenden thuis zijn. Dit duurt totdat we de datum horen dat ze weer gaan varen. Dit keer zal dat een reis van ongeveer 1 a andershalve maand zijn. Dan hebben ze half juli verlof en gaan we dus op vakantie en dan komt er de dag dat we weer afscheid zullen nemen voor een aantal maanden, misschien zelfs een half jaar... Nu dus nog maar even volop genieten van elkaar Haha!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 11:41

Inmiddels is de suprise onthult.

"tromgeroffel"

IK heb een witgouden ring gekregen!!!!!!!!!!

Helaas is de ring iets te klein, dus we gaan hem direct vanmiddag uit laten rollen!

Het is echt een schat van een vent...

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 16:25

Ik doe inderdaad niet wel of niet lang over jullie kamer, want ik doe ze niet Knipoog

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 17:02

Pervinco schreef:
Nah... Dat is flauw hoor Scheve mond


Flauw misschien, maar niet gek! Tong uitsteken

Blond, maar niet dom...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dominique_96, DotBot, Ellen_ov, pretty, scappa en 23 bezoekers