Probleempje bij het maken van mijn website

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Probleempje bij het maken van mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-02 13:57

Op mijn website ben ik bezig een paardenquiz en een enquete te maken. Dat is op zich goed gelukt. Maar als je dan het hele formulier wil versturen lukt dat niet op een of andere manier. Ik had in het programma aangegeven dat dat formulier dan naar mijn e-mail adres verzonden wordt.
Het programma wat ik gebruik om de webstie te maken is Microsoft Publisher.
Weet iemand misschien ook hoe Microsoft Frontpage werkt? Heeft het probleem misschien te maken dat ik de hele website in MS Frontpage moet maken? Verward Verward

Hier volgt het adres van m'n website:
http://home.wanadoo.nl/evangelder

Whisper

Berichten: 132
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 22:46

Met microsoft publisher kun je zelf formulieren maken en ontwerpen en dat heb je geloof ik ook gedaan, maar heb je elk formulier geheel geselecteerd en op slot gezet? dat doe je zo:
Hou je muisknop ingedrukt en ga om alle elementen heen (wel alleen de elementen die bij het formulier horen) wanneer je dat gedaan hebt en de muisknop loslaat, is het hele formulier geselecteerd, zet hem dan op slot.
Vul dan (bij de eigenschappen o.i.d van de verzendknop) je e-mailadres in. Misschien lukt het dan wel. Lukt het niet? Probeer dan een formulier in een htmlcode in te voeren: voorbeeld formulieren kun je o.a vinden op http://html.pagina.nl
en je kunt hieruit een eigen formulier vormen, Misschien lukt het dan wel.

Ik hoop dat je wat verder kunt komen, anders mag je me gerust emailen of een pbtje sturen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 22:56

hmmmm in je broncode staat alleen dit: <input value="Versturen maar!" type="submit"> en der staat geen mailadres bij dus hij kan hem niet naar jou versturen.