Onze poes is spooky !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Onze poes is spooky !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 11:09

Ik heb weer eens wat raars hoor Haha!
We hebben hier thuis wat katten lopen, 1'tje Angel die heb ik op de wereld geholpen (ze lag in stuit enz), daarna heb ik haar nog verzorg want ze liep achter op de andere kittens.
Angel is een beetje apart, ik kan 'praten' met haar. Als ik haar roep dan komt ze bij me en als ik wat zeg dan 'praat' ze terug, soms is het net alsof ze je iets wil vertellen, dan zit ze voor de deur te piepen en wil ze dat je mee gaat Verward
Angel heeft op het moment een nestje kittens en met die kittens heb ik ook een hechte band, ze komen continu bij me liggen etc.

Maar nu heeft Angel sinds kort wat nieuws, ze gaat mee als ik naar de wc moet of als ik ga douchen Bloos , ze gaat er dan bij zitten (op de grond hoor Haha!). Dit is toch bizar ???

Angel is trouwens een hele zwarte kat met een paar witte haartjes.

Hebben jullie ook zo'n gek beest ???

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:15

Ja ik heb ook zo'n rare ja! als ik naar de wc ga gaat hij ook altijd naast me zitten! ik vind het wel grappig!!
Als ik aan het douchen ben maakt hij weleens de deur open en zit me dan aan te staren wat ben jij nou aan het doen Verward Ze zijn echt grappig die gekke katten Knipoog

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:16

Haha, zo een kat heb ik ook die is heel erg aan mij gehecht, loopt me overal achterna en als ik weg ben mauwt hij de hele tijd me ma word dan gek Tong uitsteken

Hihi, wel leuk zo een beestje toch ? en hou je de kittens zelf ?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:16

Padoek wilde vroeger ook mee de douche in. Vond 'ie reuze interessant. Als je hem niet meenam ging hij voor de badkamerdeur zitten jammeren. Dan liet je hem erin en ging hij vanuit de badkuip (is naast de douche) zitten kijken naar dat gekke mens dat vrijwillig onder het water ging staan. En spatjes vangen, deed 'ie ook.

Padoek praat ook terug, daar kan je hele gesprekken mee voeren. Hij vind het ook leuk als je buiten komt. Soms doet 'ie net of hij naar binnen wil, doe je de deur open en dan loopt 'ie weer weg, nog een paar keer omkijkend of je wel mee komt. Ga je mee naar buiten dan is 'ie helemaal verguld, dat vind hij zo gezellig Lachen

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 11:17

Nee we houden de kittens niet helaas. We hebben al teveel katten rond lopen.
Alle kittens hebben al een nieuw baasje gevonden als het goed is Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 11:20

Hehe Angel doet dat dus ook !
Eergisteren zat ze op de trap, het was pikkedonker en ze zat heel dringend te piepen ! Nou vriendlief mee naar beneden met haar, ik durfde niet Schijnheilig, ze ging voor het raam zitten wilde hem wat duidelijk maken. Er bleek dus nog een poes buiten te zitten Haha!

Het is ook heel vaak dat ze me zit aan te kijken met hele grote ogen, in het donker schrik je je de ple*ris van haar omdat ze zo zwart is !
Als ik verdrietig ben dan komt ze bij me kroelen. Ik ben echt gek van die kat Haha!

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:21

Geen kat, wel een hond, onze jack russel Purdey. Roelie heeft haar 2 jaar geleden bij een klant in Eindhoven meegenomen (hond was van zijn buren), frutsel was bedoelt om mee te fokken, heeft 1 nestje gehad (maar 2 pups en ook nog met de keizersnee) dus einde frutsel . Purdey was broodmager dus eerst maar eens rustig bijgevoerd tot een Vingers aflikken klein biggetje en ondertussen laten stereliseren. Nu 2 jaar later, frutsel lijkt aan een elastiekje aan je vast te zitten, is nooit verder dan 2cm bij iemand uit de buurt, gaat gezellig naast het bad zitten als je erinligt, komt af en toe buurten op de wc Bloos en het ergste Bloos! ze slaapt tussen ons in bed Bloos, (meestal dan ze wordt ook geregeld even op de overloop neergezet Lovers )

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:29

Ik heb ook een gekke kat! Shinga is een zoon van onze "moederpoes" Dauwe en toen hij werd geboren (hij was de eerste) beet Dauwe zn navelstreng niet door. Eerste contact met Shinga: meteen na de geboorte hebben wij zn navelstreng afgeknoopt en doorgeknipt. Het beest was dus al een beetje gestoord. We besloten hem als enige te houden en toen hij voor het eerst mee naar buiten ging is hij onder een auto gekomen. Mn moeder heeft hem toen mee naar huis genomen en naar de DA gebracht, alwaar zn poot werd opgeknoopt (die was gebroken, evenals zn heup) en meteen zn ballen eraf gehaald. Dat beest kwam dus compleet anders thuis, hij kon niet lopen en was opeens geen stoere kater meer. In die tijd kon hij eigenlijk alleen maar binnen op de bank liggen en dus was hij de hele dag in handen en met de hond samen. Nu zijn we 3 jaar verder en hij is compleet in de war. Hij weet niet of hij nu een hond, een kat of een mens is! Enkele eigenaardigheden:
- Hij "praat" met me
- Hij gaat elke keer mee uit wandelen als ik wegga met de hond (en eist dat hij na zn poepje op het veldje even wordt opgetild en geaaid 00) )
- Zn beste vriend is de hond, ze kunnen geen dag zonder elkaar
- Hij komt altijd met etenstijd erbij zitten, omdat hij yoghurt zo lekker vind
en verder loopt hij als een hond achter me aan.... als ik naar buiten ga, gaat hij ook, als ik terugkom zit hij op het muurtje op me te wachten... pfft... gestoord beest!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 11:38

Zo hebben wij een Jack Russel die springt gewoon bij je in bad ! Dat beest is nooi bang van water geweest.

Angel is trouwens onwijs bijdehand hoor ! Die jat het eten onder je neus vandaag. Hoe vaak dat kleine poesje er al vandoor is gegaan met een groot stuk vlees Bloos!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:45

Ik heb ook zo'n kat, die overal mee wil gaan, ook naar douche, en wc * maar hij is ook van nature heel aanhankelijk * en hij komt ook als ik m roep.. brave kat Haha! maar het lijkt dat hij denkt dat hij een hond is Verward Ik heb ook soms de gevoel dat ik met m kan praten * gedachten *

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:52

Haha, errug leuk die gekke beesten.

Onze Jack Russel is helemaal gek op Opa en Oma, en waarom?

Ze krijgt echt alles gedaan.... Als ze een rondje wil lopen dan gaat ze naar mijn oma, en die vertelt m'n opa dat ie een rondje moet gaan lopen met 'm (echt geweldig, weet dus al helemaal wie er de baas is in huis *LOL*

Als ze wil slapen en je heb een fleece trui of vest aan, gaat ze net zo lang lopen krabben tot je 'm uit doet zodat ze erop kan liggen.

Fantastisch zulke beesten...

Mijn paarden hebben dus ook al die rare gewoontes...

Als ik aan het rijden ben en m'n moeder staat aan de kant dan staakt ze alla minuut, want m'n moeder is het "broodvrouwtje".
Verder hoef ik ook geen halster om te doen, want ze volgt heel braaf.

Als m'n zusje d'r pony word losgelaten in de bak gaat ze tegenover de box van mijn pony staan en verzet geen stap tot d'r maatje erbij komt..

Zo kan ik nog wel duizend dingen verzinnen maar dan word het bericht zo lang...

Het is trouwens jammer dat we geen kat meer hebben, vind ik echt hele stoere beesten...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:00

Op de manege na de les moeten paarden tuurlijk naar hun boxen.. bij 2 paarden hoef ik hen nooit vast te houden.. als ik stop stoppen ze ook .. * maar ik weet niet of ze het ook bij anderen doen Haha!*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:01

Aha! Jij hebt een reincarnatie van mijn oude kat, ik hoor het al Haha!.

De kat die ik nu heb is ook wel een beetje zo eigenlijk.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:05

Mijn rode moet zelfs op mijn schoot zitten als ik op de wc zit, en dan liggen op zijn rug. En o,wee als je haast hebt, dan is hij zwaar beledigd. Met douchen heb ik meestal twee katten in de badkamer, waarvan de rode dan het liefst op je vuile goed ligt, waarschijnlijk vindt hij de paarden/zweetlucht wel erug lekker....

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:10

nou, die van mij volgt me over de hele manege, naar de longeerbak, naar de poetsplaats, alleen als we langs het kuil gaan dan wil ze nog wel eens 'toevallig' de verkeerde kant oplopen Lachen

Ach, kan het haar ook niet kwalijk nemen. Zou ik ook niet doen als er berg snoepjes of chocola zou liggen....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:14

Onze kat is ook zo maf. Die kan apporteren (als ze er zin in heeft).
Gaat overal mee naartoe en komt ons 's avonds om half 11 van zolder halen als ze vind dat het bedtijd is.
Het moet niet gekker worden......

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:18

Die van ons is ook zo. Lachen

We hebben haar ook met het flesje opgevoed, en ik 'praat' ook altijd met haar. Als je wat tegen haar zegt, mauwt ze terug. Lovers En als je haar roept gaat het altijd zo: 'Rrrrrr! Hyper! ' Tja, een beetje moeilijk uit te leggen maargoed. Haha!

En natuurlijk kijkt of komt ze meteen als je haar roept.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:22

Die van ons is heel leuk als ze naar buiten ligt te kijken en je roept 'r.
Dan mept ze met d'r staart van 'ik hoor je wel maar ik kijk toch niet'.
Dan roep je een keer wat indringender dan mept ze nog harder met d'r staart en kijkt toch maar om Haha!
Tot je een keer snoepie roept, dan staat ze meteen voor je neus Haha!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:31

Citaat:
gaat mee als ik naar de wc moet of als ik ga douchen


ik heb ook zo'n figuur rondlopen, een Turkse Van, uit Griekenland, dus eigenlijk een Griekse Van Haha!

Hij maakt het nog bonter, hij wil altijd kijken wat ik geproduceerd heb op de wc en als ik hem niet meeneem, gaat ie er zo achteraan bij het doortrekken Cool

Hij is dol op water (zoals de meeste Vans) en als ik ff niet oplet, staat meneer bij me onder de douche, niet bevorderlijk voor mijn huis, want hij is langharig en als ie nat is. gaat ie lekker door de flat racen Scheve mond

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 12:35

Hehe ik ben niet de enige met zo'n kat.
Ik ben net weer even bij de kittens geweest. We hebben 2 nestjes, 1 van Angel en 1 van Zippie. Met die katjes van Angel heb ik echt een band, das zo raar.
Ik ging net even bij ze zitten en in no time liggen er 2 in mijn schoot Haha!, das toch geweldig als je een poezenliefhebber bent ??
Ik ben echt zwaar verliefd op 2 kitten maar kan ze helaas niet houden Haha!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:18

haha wij hebben ook zo`n kat! in het begin wel raar ga je de douche in loopt tie snel achter je aan ik zet hem steeds weer buiten de deur Knipoog

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:48

Citaat:
ga je de douche in loopt tie snel achter je aan ik zet hem steeds weer buiten de deur


*haha* net zoals bij de Flinstones, als je je omdraait, zit de kat weer binnen Haha! Clown

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:56

ow hahah is dat zo bij de flinstones wist ik niet Knipoog

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:58

ja daar zet Fred de kat buiten, die kat springt door het raam (daar zit geen glas in daar ) weer naar binnen en gooit de deur dicht en dan staat Fred buiten Haha!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:59

ow haha weet ik dat ook maar weer *LOL*