Ik ook al.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:59

Het is absoluut geen oplossing om je waardigheid aan wel of niet eten op te hangen. Sterker nog: dat is iets wat je NOOIT waar kunt maken en daarom eigenlijke en beetje dom.
Eten is namelijk een levensbehoefte. Dat heeft iedereen nodig. Op dit moment kun je juist trots zijn op het wél eten, maar da's wel een beetje krom.
En waarom zouden mensen het niet begrijpen? Wat zouden ze dan niet begrijpen? Goed, waarom je het doet kan ik ook niet begrijpen, maar ik ben zo iemand die de hele dag door kan eten. Wil dat dan zeggen dat ik niet begrijp dat je met jezelf in de knoop zit? Misschien wel, misschien niet, maar ik ben toch ook geen professionele hulpverlener? Die mensen zitten dagelijks tussen de anorexia-patiënten en hebben daar behoorlijk wat ervaring mee. Of ze je nou begrijpen of niet heeft er denk ik niet eens zoveel mee te maken, als ze jou maar kunnen helpen je beter te voelen en trots te kunnen/durven zijn op pietluttigheden. Geloof me: er bestaat niets leukers!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:03

Eten is daarvoor niet de oplossing Knipoog
Je víndt jezelf dik, maar dat wil nog niet zeggen dat je het BENT.
Een manier om af te vallen is een dieet volgen (bepaalde dingen juist wel of juist niet eten, maar iig éten), sporten oid.
Let er wel op dat spiermassa meer weegt dan vet. Dus in sommige gevallen is het gunstiger om vet te hebben, qua gewicht dan. Het moge duidelijk zijn dat té veel vet ongezond is, maar wist je ook dat te weinig ook ongezond is?
En walgen van je lichaam is nooit goed, dan ben je niet meer objectief totdat je je ideaalbeeld hebt bereikt, en dat is in vrijwel alle gevallen onmogelijk.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, GoogleAdsense en 195 bezoekers