Werk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 10:15

Ik heb een baan als secretaresse, maar heb het er helemaal niet naar me zin eigenlijk. Ik ben dus opzoek naar wat anders.

Graag zou ik willen werken op een advocatenkantoor en daar heb ik dan ook wel wat ervaring in (niet veel, want ben pas 19 en heb dus ervaring van mijn stage en vakantiewerk wat ik daarna gedaan heb.) De meeste advocaten vinden dat ik te weinig ervaring heb op dit gebied en wordt dus dan weer afgepoeierd. Ze geven me dus niet de kans om te laten zien dat ik het wel degelijk kan en me er volledig voor zal inzetten. Ik snap hun standpunt ook wel als erzoveel reacties binnenkomen op een vacature dat je dan gewoon de beste neemt (de gene met de meeste ervaring waar je dus ook het minst omkijk naar hebt.)

Ik baal hier enorm van en me hart ligt zeg maar toch om in die richting mijn werk te vinden. Ik wil hier zo graag weg (mijn huidige baan), maar op een of andere manier lukt het me steeds niet (door de bovengenoemde reden).

pfff ik word daar zo moe van!

Moest dit even kwijt hoor omdat ik net ben afgewezen. Ben niet afgewezen, maar na mijn gesprek besloten ze dus om meerdere kandidaten te laten komen dus asl ik goed was geweest dan hadden ze dat al niet hoeven doen dus inprincipe is het dag dag baantje, maar inplaats van dat ze dat gwoon zeggen komt er beleefd een heel lang verhaal waar ik toch niets aan heb.

Verder zoeken maar dus! er zit niets anders op..

gr

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:30

Nicole er komt vanzelf iets op je pad.. Even geduld tonen Schijnheilig
Goed door blijven solliciteren er komt van zelf de juiste baan voor jou vrij en dat was voorbestemd Knipoog

Sterkte meid.

Femke

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:31

Ik ga met femke mee.. gewoon doorgaan!!! en het lukt je vast!!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 10:39

Ik weet natuurlijk wel dat ik moet afwachten, maar mijn ervaring wat ik nu al heb met solliciteren is dat de meeste advocaten reageren met: Je hebt te weinig ervaring en je bent te jong. Als ze iemand die kans niet geven om te laten zien dat je het kan hoe kan ik dan mijn ervaring opdoen in dat gebied?

Jullie hebben natuurlijk hartstikke gelijk, maar wil gewoon weg op mijn huidige kantoor en doen wat ik graag wil en dat is niet hier..

gr

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:45

ja he dat begrijp ik ook wel.. gewoon doorgaan daar rondvragen voor een leuk werk!!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 10:47

ben ik ook hard meebezig, maar op dit moment door de werkomstandigeheden (de aanbod) is dat ook erg moeilijk.

Geef het natuurlijk niet op!

gr