ons toekomstige huisje :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

ons toekomstige huisje :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 20:57

na lang zoeken hebben Bjorn en ik eindelijk en leuk huisje gevonden
Bjorn woont nu in Belgie, maar werkt in bergeijk en daar komt ie ook vandaan, wonen zn vrienden+familie enzo ook
hij wil daar graag weer gaan wonen, en dat is voor mij ook een stuk fijner!
maar ja vind maar eens iets van rond de 2 ton in een leuk deel van bergeijk, en wat redelijk tot goed is onderhouden!

we hebben veel huizen gezien, bijna allemaal rijtjeshuizen en die dan niet goed onderhouden zijn of bv een nieuwe keuken/badkamer nodig hebben, of bv een compleet rotte dakkapel en rotte kozijnen etc hebben, en om nou eerst nog eens vanalles te moeten verbouwen voordat je er kan gaan wonen zagen we ook niet zitten.

Nu hebben we een leuk klein hoekhuisje gezien voor een normale prijs, en bjorn heeft er een bod op gedaan, hebben een tegenbod gekregen en dat accepteert bjorn wrsch dat laat ie de mensen na het weekend weten, mocht er in de tussentijd en hoger bod op t huis worden gedaan, dan moet bjorn daar eerst iets van horen van de makelaar, en dan kan hij alsnog besluiten om gewoon de vraagprijs te betalen, dus hoe dan ook, voor 99% is zeker dat dit ons toekomstge huisje gaat worden!

of we het samen kopen, of hij alleen, of ik er meteen definitief ga wonen, of net als nu mn adres nog bij mn ouders hou, maar ik wel 5/6/7 dagen per week bij bjorn ben, daar ga ik nog even goed over nadenken en daar gaan bjorn en ik morgen even goed over praten....t is nml toch wel erg definitief, samenwonen opzich al, maar samen een huis kopen ligt nog weer wat ingewikkelder...maar hoe dan ook, binnenkort woont bjorn lekker dichtbij en ben ik er, net als nu, bijna heel de week

ook iets waar ik naar uitkijk is de hond(of 2 als t aan mij ligt) die er komen als alles helemaal klaar is en we er wonen Lachen

genoeg gepraat, hier wat foto's Lachen

heel de wijk bestaat uit huizen met maar 2 verdiepingen, vond het eerst een vreemd gezicht, maar heel de wijk is zo dus t ziet er best grappig uit eigenlijk, van die huizen zonder puntdak erop Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

omschrijving:

Klaproosstraat 2 te Bergeijk.
In een rustige straat aan een pleintje gelegen nabij het centrum van Bergeijk uitstekend onderhouden uitgebouwde hoekwoning met c.v. en garage.
Indeling; ontvangsthal met tegelvloer, geheel betegelde toiletruimte met vrijhangend toilet; gezellige woonkamer met tegelvloer; semi-open eetkeuken met tegelvloer en lichte keukeninrichting voorzien van gaskookplaat, afzuigkap, koelkast, electrische oven, diverse boven- en onderkasten, verdiepte voorraad kelder; gedeeltelijk betegelde bijkeuken;
1e verd.; via overloop naar 3 slaapkamers; luxe badkamer met douche-cabine, fraai wandmeubel met vaste wastafel, vrijhangend toilet; c.v. ruimte;
Algemeen; dakisolatie, geheel v.v. hard houten ramen en kozijnen en thermopane beglazing, vrije achterom, het gehele pand is in lichte moderne tinten afgewerkt, bouwjaar ca. 1960, inhoud ca. 310 m3.
Aanvaarding in overleg.

met dank aan www.funda.nl Knipoog
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 24-04-04 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 23:46

thnx Haha! ik zie het echt helemaal zitten, bjorn ook, die is helemaal blij dat ie dalijk weer in bergeijk woont!

griebels als t aan mij ligt komt er zeker te weten een asielhond! om bjorn daarvan te overtuigen gaan we wel een keer mee wandelen op een zondag alleen wil hij persee een labrador heeft ie nu ook al, maar die woont bij zn ouders omdat hij naar een appartement in belgie verhuisde, maar hij wil dus t liefst een jonge lab, ik wil een asielhond een goed plekje geven, vandaar dat er dus wrsch 2 honden komen, maar eerst maar eens afwachten of het allemaal doorgaat Haha! en morgen gaan we alles heel grondig en serieus bespreken hoe we het precies gaan doen, das ook niet onbelangrijk Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 17:17

we zijn druk aan het onderhandelen met de verkopers!
we hebben een tegenbod gedaan, daar hebben hun op gereageerd, en wij dus ook weer, dat tegenboden blijven geven kunnen we doen, omdat er nog niemand anders een bod heeft gedaan, mocht er iemand anders ineens interesse hebben kunnen we alsnog besluiten om op het 2e bod van de verkopers in te gaan.

nog even afwachten dus Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 18:28

JAAAAAAAAAAAAAAAA

ze hebben ons bod geaccepteerd!!!!!!!!

mandag de bank bellen voor een afspraak om de hypotheek te laten berekenen, of bjorn de hypotheek alleen afsluit, of wij samen, dat laten we uitrekenen wat t beste is

zaterdag belt de makelaar nog(hij belde bjorn toen bjorn in belgie was en de verbinding was niet supergoed) over wat meer details, zoals wanneer we de sleutel krijgen enz enz

gelukkig weer wat positief nieuws na een vervelende avond gisteren [VvdD] Ongeluk gehad in Belgie....

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 08:43

ja klopt, in de buurt er omheen wordt er flink verbouwd
maar dat straatje is alles nog 2 verdiepingen
we zijn ook in de ?? straat gaan kijken, daar vlakbij, en daar heb ik ff raar staan kijken en moeten lachen, rijtje van 4 huizen en dan 1 wel puntdak, 1 niet, dan weer 1 wel en weer 1 niet, en dat dus terwijl ze alle4 aan elkaar vastzitten, dat zag er echt niet uit Clown

maar t rijtje waar dit huis staat die hebben allemaal 2 verdiepingen, er staan idd ook een aantal bungalows vlakbij
vind t wel een gezellig wijkje, en gelukkig ver genoeg bij mn ex vandaan, die woont helemaal aan de andere kant, t hof over en dan nog n stukje verder(wilde eerst nml niet in t zelfde dorp wonen als hij ivm bedreigingen enzo Scheve mond )

vandaag belt mn vriend de bank, en dan gaan we kijken hoe we het gaan financieren, ook wille we de tuin flink verbouwen, zit een dikke haag omheen en als die weggaat en er komt n schutting dan hebben we extra ruimte
ook staat er een 'garage(carport waarvan de zijkant zijn dichtgemetseld en garagedeur in is gezet) en daar past zn bus niet in, dus wrsch gaat die plat en dan hebben we nog een heel stuk extra tuin, das ook fijner voor de honden die we willen, dan hebben ze tenminste n leuk stukje yuin waar ze in kunnen spelen als wij op t werk zijn ipv een heel klein hoekje omdat er nogal onhandig een bijkeuken+garage zijn gebouwd in de tuin.

krijg ook vandaag geloof ik te horen wanneer we de sleutel krijgen, kan nog wel ff duren omdat de mensen nog in hun nieuwe huis aan t verbouwen zijn, maar dat maakt niet uit, vind t stiekem toch ook nog wel ff fijn om in hoogeloon te wonen met mn paarden dicht bij me

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, Anne., Arlette1991, dollyspikkel, Druif_01, Freekieee, Lalidan, Lau07, leanneXXnona, lissssan, mariettek, MieLo, Pytje, schumiegirl, Thats_Me, Tine1987, Winna en 184 bezoekers