Friso kijkt niet echt blij?meer mensen opgevallen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:12

In het interview van laatst zei Mabel nog dat het aan Friso niet te zien is, als hij blij is, daar moet je m echt voor kennen Verward. Onze ex-troonpretendent heeft zich mooi laten strikken Haha!.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:57

...of nog gaat worden *LOL* *LOL* *LOL*.
Zou ik trouwens echt hollands en echt cool vinden, maar dat terzijde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:24

Kusia schreef:
Nou, ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Tenminste dat Friso voor zijn eventuele 'mannelijke' voorkeur uitkomt.
Het zou een schande voor het Koninklijk Huis, Nederland en de bevolking zijn, denk ik.
Dus mocht hij homo zijn, zou hij, denk ik, er never nooit voor uit komen, tenzij hij voor de rest van zijn leven als kluizernaar wilt leven.

Het zou een schande voor Nederland zijn als er zo mee om gegaan zou worden. Homosexualiteit is legaal in Nederland hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:33

Kusia schreef:
Ja, daar ben ik het met je eens. Maar de rest van de bevolking Verward
Het wordt steeds meer geaccepteerd, maar lang niet door iedereen en door elk land.

Da's ook weer zo, helaas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Bloemetje75, Cowgirl, CupCakes_, Facebook, Finesse, Geerten, girlyggirl, Jacksie, jokari, Knollboll, lovelady1, maj0, Michelle_96, Nieknollie, OmgiliBot, spookyskippy, Tucktuck, xPabloBokt, xYaartje, Zick_Zack, zuperzmoker en 183 bezoekers