Friso kijkt niet echt blij?meer mensen opgevallen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 13:29

Ja, mij was dat ook opgevallen!
Ik had wel meer romantiek van Friso verwacht. Mabel keek hem voortdurend 'verliefd' aan, maar kreeg geen reactie. Beetje jammer

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!



Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 13:55

ArwenLune schreef:
Ik denk dat het zeker een emotioneel zwaar moment was voor Friso... kan me best voorstellen dat hij door alle heisa niet super kan genieten van de dag.

Dan vind ik dat ze vandaag niet zouden moeten trouwen.
Je trouwdag moet een van de gelukkigste momenten van je leven zijn!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:11

ArwenLune"]
[quote="Kusia"][quote="ArwenLune schreef:
Ik denk dat het zeker een emotioneel zwaar moment was voor Friso... kan me best voorstellen dat hij door alle heisa niet super kan genieten van de dag.

Dan vind ik dat ze vandaag niet zouden moeten trouwen.
Je trouwdag moet een van de gelukkigste momenten van je leven zijn!
[/quote]

Dat vind ik onzin. Dit huwelijk betekende voor Friso dat hij min of meer uit een familie-groep gezet werd waar hij altijd ingezeten heeft. Symbolisch maar daarom niet minder emotioneel. Dat betekend niet dat hij niet dolgelukkig kan zijn met Mabel, maar wel dat het gewoon een moment is waarop z'n gedachten bezwaard zijn. Zo hij daarom nu niet moeten trouwen? Op elk ander moment zouden de implicaties precies hetzelfde zijn...
[/quote]
Niet perse, ik zat ook te denken aan het verlies van zijn grootmoeder.
Hij zou er mee kunnen wachten, zodat hij meer aan het idee kon wennen dat hij geen lid van het Koninklijk huis zou zijn.

En hij is niet uit een familie-groep gezet, hij heeft er voor gekozen om er uit te gaan, zodat hij met Mabel kon gaan trouwen.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:13

Wieske_S"]
[quote="Georgette schreef:
Mijn moeder en ik hadden het er net ook al over ja.
Hebben ze elkaar eigenlijk wel gekust? M'n moeder en ik hebben dat gemist en vonden het nogal vaag...

Nu je het zegt, volgens mij hebben ze inderdaad niet gekust Verward
[/quote]
Kan ik begrijpen, ik zou ook niet willen dat heel Nederland zou zien hoe ik mijn echtgenoot zou aflebberen Tong uitsteken
Ik neem aan dat ze dat wel in besloten kring hebben gedaan.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:17

Nou, zou wel grappig zijn om te zien Haha!

Maar misschien willen zij hun eerste kus als man en vrouw prive beleven.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:49

Ik zag het op teletekst, maar heb het nog niet op tv kunnen zien.
Misschen morgen op het nieuws Verward

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:57

lis schreef:
Oei, ik mag (als hersenloze) vast niet zeggen dat ik écht denk dat Friso homo is? Scheve mond

Foei!

Knipoog

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:00

Nou, ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Tenminste dat Friso voor zijn eventuele 'mannelijke' voorkeur uitkomt.
Het zou een schande voor het Koninklijk Huis, Nederland en de bevolking zijn, denk ik.
Dus mocht hij homo zijn, zou hij, denk ik, er never nooit voor uit komen, tenzij hij voor de rest van zijn leven als kluizernaar wilt leven.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:30

Ja, daar ben ik het met je eens. Maar de rest van de bevolking Verward
Het wordt steeds meer geaccepteerd, maar lang niet door iedereen en door elk land.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:32

frostwood schreef:
Misschien is dit wel weer een of ander complot Knipoog
Misschien huren ze mabel gewoon in om niet te laten blijken dat friso homo is.
Natuurlijk krijgt friso wel thuis mannetjes van plezier voor de deur.
Maar Mabel is er alleen om zo af en toe met hem op de foto te staan.




Sorry mn fantasie slaat weer op hol Knipoog

Op hol Verward Het is kompleet los geslagen!!!! Haha!

Tja, ik denk dat we daar nooit achter zullen komen, helaas Scheve mond Ik hou wel van sappige roddels Tong uitsteken

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, agesus, Amazonbot, BingBot, Josien_, kimmetje26, maessie, Muronia, Rupser, Sanet, Tink89, Winged, YandexBot, Zebrastreep, zonnebloem18 en 141 bezoekers