ik heb nu toch wel zoiets sneu's gehoord!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

ik heb nu toch wel zoiets sneu's gehoord!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 22:30

ik had op de camping een jongen ontmoet en die zijn moeder had ook kanker!
en ik heb dus nog contact met hem!
het was weer goed met zijn moeder! gelukkig maar want ik zat er super mee omdat ik die jongen echt heel erg mag!
nu verteld ie net op msn dat zijn moeder mischien uitzaaiingen had!
ik vind het zo erg voor hem mijn moeder is weer helemaal beter en zijn moeder gaat mischien dood Verdrietig
ik voel me schuldig Scheve mond
toen hij het vertelde moest ik wel even huilen!
ik heb gezegd dat als het misgaat hij me moet bellen!
ik hoop dat ie dat advies aanneemt want ik ben altijd stom geweest om geen hulp te aanvaarden Frusty
ik vind het echt heel erg zielig voor hem!
hij was net zo blij dat het goed ging en hij een vriendin had(verkering met een meisje)
eerst maakt het meisje het uit Frusty en nu krijgt hij dit te horen! Verdrietig
ik hoop voor hem dat het niks ernstigs is! Verdrietig
marije

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:35

Hmmm, das erg naar voor die jongen. Maar waarom voel jij je schuldig? Dat is toch nergens voor nodig?
Sterkte ermee!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 23:36

sterkte ermee Verdrietig

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-02 23:38

[quote="Joleen
Maar waarom voel jij je schuldig?
[/quote]
omdat mijn moeder wel beter is en zijn moeder niet!
hij vertelde laatst zo blij dat het over was en we konden beide verder zonder zorgen maar nu heeft zijn moeder het mischien weer!
het klinkt raar maar je molet het eigenlijk meemaken voordat je het kan begrijpen Scheve mond

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 00:58

Je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen maar ik snap wel hoe je je voelt, jij bent blij dat jou moeder beter is en hij is verdrietig over zijn moeder.
HEEL VEEL STERKTE ERMEE en als je er behoefte aan hebt je mag me altijd pb-en/mailen enzo!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 17:39

wat een rotsituatie zeg, maar jij hoeft je beslist niet schuldig te voelen, bekijk het maar zo, het is ook heel goed voor die jongen dat jij er bent. JIJ begrijpt wat hij door moet maken en daardoor kan hij met iemand praten die de situatie kent en begrijpt. Daar moet je je juist goed (is misschien niet het juiste woord) over voelen, doordat hij jou kent, heeft hij iemand die hem steun kan bieden, iets wat hij in deze situatie waarschijnlijk juist heel hard nodig heeft.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 17:46

he wat naar, zeg, lief van je dat hij op jou terug kan vallen, maar pas ook op jezelf he? Dat je je niet te veel druk maakt om hem, hoe goed bedoeld ook, maar als jij het je teveel aantrekt kan je hem ook niet helpen en naar hem luisteren! Sterkte voor jullie allebei! Verdrietig

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 17:58

Jerai lover schreef:
wat een rotsituatie zeg, maar jij hoeft je beslist niet schuldig te voelen, bekijk het maar zo, het is ook heel goed voor die jongen dat jij er bent. JIJ begrijpt wat hij door moet maken en daardoor kan hij met iemand praten die de situatie kent en begrijpt. Daar moet je je juist goed (is misschien niet het juiste woord) over voelen, doordat hij jou kent, heeft hij iemand die hem steun kan bieden, iets wat hij in deze situatie waarschijnlijk juist heel hard nodig heeft.


Ja dat vind ik ook.
Ik vind het echt heel sneu voor die jongen!!! Verdrietig
Heel veel sterkte ermee!