Vaste kliek ??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Vaste kliek ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 14:15

Aan de hand van het onderstaande topic ben ik wel eens nieuwsgierig wie hiermee bedoeld worden?
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=36299

Ik vind het namelijk de grootste onzin er zijn idd een aantal mensen die elkaar hebben leren kennen via bokt en dus ook een vriendschap hebben opgebouwt en wat is daar mis mee ??? Leuk toch. Dat die mensen elkaar hier ontmoet hebben en dat ze het goed samen kunnen vinden.

Ik sta altijd open om nieuwe mensen te ontmoeten en iedereen is welkom alleen als je geen moeite doet om te meeten of je wilt niet moet je niet gaan lopen klagen dat er hier een "vaste kliek" is want daar Misselijk ik van.

Krijg een beetje het gevoel dat deze mensen jaloers zijn en dus denken dat ze niet welkom zijn. Dus ik ben aardig nieuwsgierig wie hier allemaal mee bedoelt worden ?
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 03-01-02 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 14:39

Nee Kinta daar gaat het niet om het gaat me om het feit dat het altijd dezelfde mensen zijn die met dat woord gooien maar namen noemen durven ze niet Verdrietig .

Dus ik ga er gewoon vanuit dat ze jaloers zijn op wat sommige mensen hier me elkaa hebben en zij niet.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 15:04

Nou fitz ook Kim heeft een partner en die gaat ook nog wel eens mee. Gelukkig is mijn vriend ook een vaste bokker Lovers .

Ingrid zodra je tijd hebt kom je een keer desnoods pikken we je op op een station No Problem.

Nou Kawa toen jij even niet online was ivm problemen met inet werd je wel gelijk gemist dusse je hoort erbij hihihi Tong uitsteken Knipoog .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 15:36

Klopt mytens maar het zijn iedere keer dezelfde mensen die het zeggen zonder werkelijk namen te noemen. Er wordt altijd zo negatief gedaan over de vaste kliek en dat vind ik jammer en onnodig Verward .
Dus ik was even nieuwsgierig hoe hun dat zien want al ik het op het betreffenden topic wat zeg lezen ze of reageren ze toch niet meer.

Ik heb er geen probleem mee als er een slotje op komt. Maar als die betreffende mensen zich eerst maar eens werkelijk uitlaten ipv wat te banketstaaf in de ruimte.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 15:38

Ja puma iedereen weet heel goed wat ermee bedoelt wordt. Alleen zoals weer in het andere topic wordt er zo negatief over gedaan en daar Misselijk ik een beetje van.

Laat degene die met die term eens zeggen wat hij/zij ervan denk ????

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 15:51

hahah tuurlijk heeft ze gelijk maar dat is het antwoord op mijn vraag en de reden om dit topic niet ??

Citaat:
Krijg een beetje het gevoel dat deze mensen jaloers zijn en dus denken dat ze niet welkom zijn. Dus ik ben aardig nieuwsgierig wie hier allemaal mee bedoelt worden ?


Verward Verward Verward

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 16:45

Felice als jij die grapjes niet leuk vindt dan kijk je of lees je het toch niet ?? Ik lees ook heel veel dingen in het kippenhok die ik niet leuk vind maar dat laat ik dus gewoon lekker links liggen ?? Dat moet toch kunnen diegene mag toch ook zij lol hebben.

Sorry hoor als jullie denken dat ik meer kan en mag omdat ik de moddies ken dan hebben jullie dat goed mis. Omdat ik mensen ken en mag betekend niet dat ik het altijd eens ben met hun. Ook wij hebben onze discussies en meningsveschillen en maar goed ook. Ik heb in het verleden ook dingen gedaan die niet mogen ( niet leuk waren) er zijn toen ook slotjes geplaast en heb PB´s van Bart gehad met waarschuwingen enz. Tja sjit happens maar ik ga me niet Schijnheilig gedragen omdat ik een aantal moddies ken en goed met ze kan opschieten.
Dat is ook een van de redenen waarom ik dit topics starte. Omdat ik haat als mensen denken dat bepaalde (waaronder ik dus) personen meer kunnen doen als andere.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 17:06

Zo fijn dat dat even gezegt wordt ???

BTW ik heb orri nu 2x gemeet en veel lol gehad dusse van mij hoor je erbij hoor Orrie Tong uitsteken .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 17:37

Leeftijd heeft er geen bal mee te maken het heeft er eerder mee te maken of het klikt tussen de diverse mensen.

Ik ben 30 jaar en Marjolein is 18 jaar Yor is zelfs nog iets jonger en ik kan het hartstikke leuk met ze vinden (ja toch Verward ). Voor mij heeft het niets met leeftijd te maken maar de iedeen en dingen die de mensen hebben. En ook maakt het voor mij niet uit of je nu een tinker of een Kwpn er hebt (oja behalve een groniger dan hihi grapje).

Er is hier voor mij geen vaste kliek alleen een groep die het super met elkaar kan vinden en veel meet en dus ook foto´s maakt. We hebben lol en iedereen die maar wil is welkom.

Kawa ik wil nog steeds een keer meeten met je hoor ? Al kom ik met de trein eens gaat dat komen Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 19:33

Goed geschreven madelein. Idd wij hebben een groep die het geod kan vinden onderling en dat is niet geheim. Maar nog steeds is het zo als wij een meeting houden die open is iedereen welkom is. Die groep wordt ook
steeds groter iedereen is welkom. Ik vind idd dat de vaste kleike nogal negatief overkomt terwijl dat juist wel zou moeten zijn Huilen .

BTW dat dressuurruiters elkaar meer aan trekken vindt ik onzin. Mayo is absoluut geen fanatiek wedstrijd ruiter, en karin begint nu ook net weer met wedstrijden rijden en maarten en Death-Squad zijn ook niet echt fanatiek maar toch doen we leuke dingen samen. Dat heeft niets met de tak van sport te maken. We houden van paarden en hebben lol samen dat is waar het om draait.

Ik zal eerder wat posten bij een bekende dan onbekende maar als ik antwoorden moet geven aan de han d 'wat leuk', mooi paardje' enz kanik dat dus beter niet doen. Dus zal ik alleen wat posten al het de moeite waard is of het nu bekend of onbekend is.

laten we aub op houden over dat vaste kliek verhaal en genieten en lol maken op bokt Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-02 23:13

assie schreef:
Om echt precies te zijn, vind ik iedereen waarvan ik vaker zinnige berichten zie tot de vaste club horen.
(eigenlijk de helft van bokt dus Knipoog )

Aleen zie ik het probleem niet echt; Poep erop of je nu wel of niet bij de kliek behoort.. als die er al is.



Assie heel goed gezegt. We horen er allemaal bij er komen nog iedere dag mensen bij de ene zal zich sneller thuisvoelen en meedoen aan meetings dan de andere.

Axeltje zelf ik heb wel eens topics waar bijna geen reakties op komen. En op sommige topics kan je bijna niet zinnigs zeggen. Kan alleen zeggen dat het rot is en je sterkte wensen. Heb geduld reakties komen wel en als ze komen komen ze recht uit het hart Lovers.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Emmaa_92, GoogleAdsense, Zebrastreep en 7 bezoekers