wat kan ik vragen voor de kittens?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:42

ik denk dat je er echt niet meer dan 100 a 150 euro voor kan vragen. Je kunt echt niets met een raskat zonder papieren, dan kun je netzogoed een huistuinkeukenkat nemen.
Voor een main coon met papieren en met een 'verkeerd' uiterlijk betaal je ook 200 a 250 euro, voor een met een 'goed' uiterlijk ligt de prijs tussen de 300 en 600 euro (ken zelfs meer zijn afhankelijk van de tekening).
Dus dan is 250 euro wel erg duur voor een zonder papier, maa er zijn natuurlijk altijd mensen die fan zijn van het ras en er verder niets mee willen doen, die zouden er wel zoveel voor willen betalen Knipoog .


IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:26

Ik ben gek op Noorse Boskatten en als ik er een zonder papieren zou kunnen krijgen voor minder geld zou ik dat wel doen, ik zou dolgraag een met papier willen om mee te fokken maar dat zit er (voorlopig) niet in. Ik heb dus vorrig jaar een kruising met een noor gekocht omdat ik geen volle kon betalen (is helaas wel overleden Verdrietig ). Voor mij zou een volle zonder papier een uitkomst zijn Lachen .

Waarom heeft die kat eigenlijk geen papier? Meestal is daar toch wel een rede voor (toch niet helemaal raszuiver? fokt ziektes oid door?).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, Cerosa, Gaby, Galaika, heidy_wilco, judithM, Saskiaa_, SemrushBot, sofieiets, spookyskippy, Zoolgangster en 58 bezoekers