Gisteren was ik naar het postkantoor gegaan om mijn pakketje te halen met daarin mijn anky-pad in het turqouise. Ben ik thuis helemaal blij, want dan zou ik hem eindelijk hebben.
Wat tref ik aan een licht blauwe . Ik boos de divoza opgebelt om te zeggen dat ze het verkeerd hebben gedaan. Zegt ze oja nou dan mag je hem terug sturen, moet je alleen de verzendkosten betalen. "Nou dat dacht ik niet" zei ik het is jullie fout niet die van mij. Na 10 minuten in de wacht gehangen te hebben. Mevrouw: Bent u er nog? Ik: Ja ik ben er nog. Mevrouw: Voor 1 keer mag u het gratis terug sturen.
Dus het is nou maar weer afwachten of het goed gaat. Met geld terug krijgen. Want ik wil hem ondertussen wel graag hebben.
Samantha_
Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02
Geplaatst: 23-04-04 13:24
Ook balen. Maar goed dat je t niet hoeft te betalen. Wist trouwens niet eens dat ze anky pads hadden bij divoza?
Uums
Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden
Geplaatst: 23-04-04 13:26
Wat slecht!
samantha5
Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 13:27
De kleur hebben ze normaal gesproken ook niet, maar daarom zouden ze hem voor mij bestellen.
Anoniem
Geplaatst: 23-04-04 13:48
Goed dat je dat zo gezegd hebt , hier hoef je geen genoegen mee te nemen!
UrbanL
Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....
Geplaatst: 23-04-04 13:56
Jeetje het zijn mensen daar hoor die maken ook fouten?. iemand heeft het verkeerde dekje ingepakt kan toch gebeuren?.
Ik heb al vaker iets teruggestuurd (wel goed besteld) en had altijd keurig mijn geld op mijn rekening. Ze staan je altijd netjes te woord en helpen je graag. Ik moest dan idd wel zelf de transportkosten betalen.
Ze proberen het natuurlijk he dat jij die kosten betaald slim van ze.
RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03
Geplaatst: 23-04-04 14:03
Het is aardig van hen dat je het mag ruilen/terugretoureren maar ik vind banketstaaf dat je de verzendskosten moet betalen
UrbanL
Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....
Geplaatst: 23-04-04 14:05
Hoeft ze dus niet?.
Anoniem
Geplaatst: 23-04-04 14:40
Prisca schreef:
Hoeft ze dus niet?.
Maar dat ze proberen het op haar af te schuiven.
UrbanL
Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....
Geplaatst: 23-04-04 14:47
Als ik eerlijk ben doe ik dat ook proberen. Dat heet nu kosten besparen denk dat merendeel van de klanten het geen probleem vinden het zo terug te sturen.
grid
Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant
Geplaatst: 23-04-04 14:51
Huh ja.... had ik ook een keer bestel een dressuurdekje maar kreeg veelzijdigheid --> ik meteen bellen!! O, ja zie t in computer staan dan krijg je voor deze ene keer het antwoordnummer zodat het gratis is (was gelukkig wel echt waar, want anders had ik er nooit meer iets besteld, maar het ging dus goed )
Dennis
Berichten: 31474
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp
Geplaatst: 23-04-04 15:02
Ik heb nooit problemen gehad met Divoza.
Er is een keer een poetskist stuk aan gekomen. Die kon mijn moeder (ik wist toen van niets, was voor m'n verjaardag, ik denk al 5 jaar geleden) gratis naar dat antwoordnummer terug sturen. Binnen een paar dagen was er een nieuwe. Verder alleen maar goede ervaringen!!!!
Mirkim
Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01
Geplaatst: 23-04-04 15:05
lichtblauwe ankypad is ook mooi (heb ik namelijk) Ik vind het wel een goede service dat je zo mag terug sturen
Ik heb ook nooit problemen gehad met Divoza. Een tijdje geleden was zomaar een teugel stuk gegaan. Ben er mee terug gegaan en kreeg zo een nieuwe
Anoniem
Geplaatst: 23-04-04 16:37
Ik heb zelf ook alleen nog maar goede ervaringen met Divoza, maar vaak hoor ik dus van anderen zulke dingen.
Vonnie84
Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03
Geplaatst: 23-04-04 16:43
Het enigste wat wij bij de Divoza ooit gehad hebben is dat we 2 dezelfde a-symetrische beugels hadden gekregen (allebei voor de rechterkant). Maar dat is volgens mij toen netjes opgelost. Maar ik ben nog altijd heel tevreden over de Divoza.
judithM
Berichten: 1498
Geregistreerd: 17-02-01
Geplaatst: 23-04-04 16:46
Nou mooi en netjes opgelost toch?
Tja, vaak als het goed is wordt er niets tot weinig over gezegd maar o wee als het een keertje fout gaat....we zijn maar gewoon mensen hoor en die maken nou eenmaal fouten