Sony Ericsson T610???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Sony Ericsson T610???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:49

zit er op deze telefoon een camera of is dat een ander type?
en zo ja welk type?

groetjes


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:45

ik heb het inderdaad al vaker gehoord tyrza. maar vriend van me heeft hem en die is enorm fijn.

weet je zeker dat er een camera op zot siempie?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:40

haha ik heb het nu opgezocht en het zit er inderdaad op. dan bedoel ik dit toestel
is je vriend er tevreden over?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:52

ik heb nu een Samsung en een nokia en der zijn geen gebruiksvriendelijkere als Nokia. ik heb eigenlijk alle merken al wel gehad en een vriend van me had deze, dus toen dacht ik die wil ik ook. dus ik ga het maar eens proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:25

ik vind hem echt leuk haha
dit is een plaatje ervan
Afbeelding

nu nog maar hopen dat ie paard proef is want dat is die samsung A800 alles behalve. die gaat voor de 3de keer dood naar de maker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:13

het gaat mij absoluut niet om de camera maar ik wilde weten of het wel het goede model was omdat ik op de KPN-site niets terug kon vinden van de camera, daardoor dacht ik dat het misschien een ander model was.

maar ik weet nu zeker dat ik hem dinsdag ga halen, mijn moeder heeft een service abbo, dus bij stukken kan ie altijd gemaakt worden. en na een jaar kan ik weer een nieuwe nemen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gea99, HuyanaJoy, Igniss, Kim1300, kimmetje26, Lalidan, linoleum, lovelynutia, Mirre1415, Muronia, R0SE, sasja0705, Saskiaa_, Sica, SJP, Suusw, veerledec, Whizz en 71 bezoekers