Het niveau van bokt zakt steeds lager!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:21

Je kunt je ook tè snel aangevallen voelen en je kunt ook tè veel overdrijven!

Bij sommige woorden (bv. 'in de krul') weet je al van tevoren dat je daarmee reacties uitlokt, je weet best dat het 'nageeflijk' of 'aan de teugel', heet, noem het beestje dan ook gewoon bij z'n naam! Voorkom je een hoop gezeik mee.

Ik probeer in mijn berichten altijd zo veel mogelijk informatie te geven en daardoor dus zo weinig mogelijk ruimte over te laten voor speculatie.
Ik geef geen schop, maar kom wat steviger in met m'n been, ik deel geen gruwelijk harde mep uit, maar een stevige, corrigerende tik, het komt op hetzelfde neer, maar je krijgt niet al dat gespeculeer over zogenaamde paardenmishandeling, wel zo makkelijk.

Jammer dat dat blijkbaar zo moet op bokt, maar ik heb er niet zo'n probleem mee om me aan te passen.

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Het niveau van bokt zakt steeds lager!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:23

#Ymke# schreef:
Maar aangezien niemand het met eigen ogen wil aanschouwen moet ik me blijkbaar maar blijven verdedigen.


Ik sta in Laren en ik ben best bereid om (als het weer beter is!) een keer naar Groeneveld ofzo te rijden en het daar eens te 'aanschouwen'!

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 20:42

Steef schreef:
Het is gewoon een PENNYNIVO hier.


En we doen allemaal gezellig mee Knipoog

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 22:30

#Ymke# schreef:
Magreet , mij prima. Ik wil gewoon een keer laten zien dat het echt niet aan mij ligt. Dus als je tijd heb. Ik sta B.t.w niet in groeneveld maar in soest. Maar dat ligt er vlak naast!


Ik weet dat je niet bij Groeneveld staat, maar dat is denk ik voor ons allebei zo ongeveer halverwege (de kant van de Nijhof in Eemnes dan), helemaal naar de boshoeve is wat erg ver voor mij!
Staat genoteerd. Tijd heb ik wel, maar de bodem moet eerst wat beter worden, met deze baggerbende/keiharde bodem ga ik niet buiten rijden, zeker niet zo'n eind. (Sta in Laren, naast La Place, het vroeger Settler's)
De naam is trouwens Margreet Knipoog

Nulla tenaci invia est via


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten