Wat gaan jullie doen met koninginnedag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:18

Er zijn twee dagen in het jaar waarop ik het liefst in het buitenland zit: met mijn verjaardag en met Koninginnedag. Haha!

Helaas gaat me dat dit jaar (allebei) niet lukken, dus ik ga er lekker thuis het beste van maken op 30 april. Of bij mijn knol. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:57

Misschien ga ik trouwens ook wel even kijken op het concours in Lemele, daar rijdt een stalgenootje. Vroegah gingen we altijd naar het ponyconcours in Wierden, ook heel gezellig.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 19:44

Ik heb inmiddels besloten dat ik vrijdag weer wat verhuisdozen ga uitpakken. Haha!

Concours in Lemele ga ik niet redden, mijn stalgenootje moet al heel vroeg springen. En mijn zusje gaat al met haar mee, dat heb ik weer goed geregeld. Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Camino_S, daanbrego, horzlover, jufjuf, Juniores, Lau07, lina1998, Mars, Megane, MightyMike, Vaiqua, VixillHedinn, Wenta en 185 bezoekers