paracetamol met Coffeïne 500/50 mg?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

paracetamol met Coffeïne 500/50 mg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 06:26

ff een vraagje hoor, ik ben alles behalve fit, maar moet wel werken enzo
dus ik wilde een paracetamolletje nemen, omdat ik wat koorts heb en heel mn hoofd zit dicht en verstopt, heb keelpijn enzo en gister voelde ik me na een finimal een heel stuk beter(maar die zijn nu dus op)

maar nu hebben we alleen paracetamol met coffeïne, de bijsluiter is weg, dus waar is die coffeine goed voor?als ik dat niet weet slik ik het niet nml!

op de achterkant staat dat het vanaf 12 jaar gebruikt mag worden
12-15 jaar 1 per keer, 4-6 per dag
vanaf 15 1-2 per keer en max 6 per dag

gewone paracetamol mag vanaf 6 jaar, dus door die coffeïne is het iig niet geschikt voor kinderen, maar waar is coffeïne voor Verward

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 06:38

een ontspanner, dan loop ik dalijk te slapen Tong uitsteken heb ook nog rijles(auto) mag ik het dan ook gewoon nemen? want normaal neem ik naproxen/ibuprofen, maar daar mag je niet mee autorijden

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 06:51

ik neem er denk ik toch maar 1tje in, want zoals ik me nu voel ben ik ook nix waard achter het stuur, ben nogal duf, echt zo'n grieperig gevoel
rijles afzeggen gaat niet omdat ik dan te weinig lessen heb voor mn TTT, en gister ging het rijden ook gewoon, alleen had ik toen later op de dag les, en toen voelde ik me beter dan zo 's ochtends vroeg

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 12:40

ik heb er 1 genomen voor het lessen, voelde me een stuk beter dan voordat ik hem had ingenomen!
was er wat meer bij, en niet meer dat nare zweverige grieperige gevoel!
heb er nu net nog 1 genomen, omdat ik me weer wat zieker begon te voelen.

ricoh, t is geen panadol plus maar er staat Paracetamol/Coffeïne 500/50 mg op het doosje

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 16:11

k heb t huismerk van de etos, of ja die had mn moeder hier liggen
had zelf finimal, maar die was op, die hielp trouwens beter dan die ik vandaag heb gehad, maar kan ook zijn dat ik me gister sowieso wat beter voelde.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, Kirsha en 12 bezoekers